Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ولز در مسابقه پلی آف اروپا موفق شد با نتیجه یک بر صفر اوکراین را شکست دهد و به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

 

 

 

 

 

تیم ملی ولز در آخرین دیدار پلی آف خود به مصاف اوکراین رفت و با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داد و جواز حضور در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را به دست آورد و با قرار گرفتن در گروه B همگروه ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تک گل ولز در این بازی با گل به خودی «یارمولنکو» بازیکن اوکراین به ثمر رسید تا یاران گرت بیل پس از ۶۴ سال طعم حضور در جام جهانی را بچشند.

 

با صعود ولز به جام جهانی حالا تمامی رقبای ایران در گروه B جام جهانی مشخص شدند.

با صعود ولز به جام جهانی ایران در سخت‌ترین گروه ادوار جام جهانی قرار گرفت. 

 

انگلیس در رتبه پنجم، آمریکا در رتبه پانزدهم، ولز در رتبه هجدهم و ایران در رتبه بیست و یکم رنکینگ فیفا قرار دارند. اگر ولز بصورت مستقیم به جام جهانی صعود کرده بود، در سید سوم قرار می‌گرفت و هیچگاه با تیم ملی همگروه نمی‌شد.

 

بر خلاف ادوار گذشته که حداقل یک تیم‌ هم تراز در گروه ایران قرار داشت. تیم‌های همطراز همگروه ایران در ادوار جام جهانی به شرح زیر بودند:

 

1978 پرو

1998 آمریکا

2006 آنگولا

2014 نیجریه و بوسنی

2018 مراکش

 

با صعود ولز به جام جهانی و قرار گرفتن در گروه B در کنار انگلیس و آمریکا، در این دوره هر ۳ حریف تیم‌ ملی از رقبای سرسخت و قدرتمند هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جام جهانی گروه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید