Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری نزدیک به مصطفی آجرلو می گویند انتخاب جواد نکونام به عنوان جانشین فرهاد مجیدی تقریباً قطعی شده است...

منابع موثق  اما غیر رسمی از نهایی شدن مذاکرات با جواد نکونام و قطعیت یافتن سرمربی گری او در استقلال خبر داده اند.

به گزارش طرفداری، جدایی قابل پیش بینی فرهاد مجیدی و ملحق شدنش به تیم الاتحاد کلبا در لیگ امارات آن هم چند روز پس از قهرمانی در لیگ برتر، استقلال را در شوکی عجیب فرو برده است تا جایی که گمانه زنی برای تعیین جانشین او از گزینه های داخلی به چهره های شناخته شده ای همچون آری هان، لوچسکو، کارلوس کیروش، استراماچونی، رایکارد و چند مربی نه چندان مطرح اروپایی هم کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان مربیان داخلی اما اجماع نظر روی جواد نکونام بوده و هست. او اگرچه تلویحا اعلام کرده برنامه های مفصل و معقولانه ای داشته و قصد ندارد این فصل به جمع آبی ها بپیوندد اما با منتفی شدن بحث حضور سرمربی خارجی در استقلال، او تنها انتخاب باقی مانده برای نشستن روی نیمکت قهرمان لیگ بیست و یکم است.

حالا هواداران آبی ها با حضور جواد نکونام امیدوار تر از قبل چشم به راه تماشای استقلالی لالیگایی و قدرتمند در لیگ بیست و دوم هستند. آن ها فصلی با شکوه را با فرهاد مجیدی پشت سر گذاشته و با کمک گابریله پین دستیار ایتالیایی فرهاد بدون شکست و با تنها ده گل خورده لیگ را به پایان بردند. حالا انتظار تداوم موفقیت و درخشش تمام عیار تیم محبوب شان را دارند. انتظاری که با سرعت عمل صورت گرفته در انتخاب سرمربی و‌ حفظ استخوان بندی اصلی تیم و جذب ستاره های مد نظر کادر فنی چندان بی راه نیست.

اخبار داغ 

پشت پرده درخواست پرسپولیس از هواداران؛ اسماعیلی فر از ترس رامین رضاییان جا زده بود! ملی پوش معترض وزنه برداری را کتک زدند؛ دست ایوب موسوی شکست! توماس پارتی: به خاطر معشوقه‌ام مسلمان شدم گنوتو: یک ساعت برای عکس با مسی منتظر بودم اما موفق نشدم؛ امیدوارم خانواده ام به من افتخار کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟

یکی از گزینه‌های داخلی باشگاه تراکتور برای انتخاب سرمربی فرهاد مجیدی بود که سرمربی سابق باشگاه تراکتور ضمن تشکر از مدیران این باشگاه پاسخ منفی داد.

به گزارش مشرق، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟