Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال عمان درباره دلیل رد درخواست ایران برای برگزاری بازی دوستانه توضیح داد و اعلام کرد دلیل مخالفت با این درخواست برانکو نبوده است.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی فوتبال ایران که در قطر اردو زده است پیشنهاد برگزاری دیداری دوستانه را با عمان داد که عمانی‌ها با این درخواست مخالفت کردند. بعضی از رسانه‌های داخلی نوشتند که برانکو مخالف برگزاری این بازی دوستانه بود اما فدراسیون فوتبال عمان این مورد را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه فدراسیون فوتبال عمان آمده است: برنامه‌ریزی برای تیم ملی از قبل و هماهنگ‌شده است. ما قرار است که دو دیدار دوستانه برابر نپال و نیوزلند در قطر برگزار کنیم. دیدار نخست در سوم ژوئن و بازی دوم در نهم است. این در حالی است که ایران درخواست بازی در ششم ژوئن را داد که این باتوجه به خستگی تیم امکانپذیر نیست. ایران تیمی بزرگ و پرطرفدار در منطقه است اما درخواست این کشور در زمان مناسبی نبود و به همین خاطر به درخواست آنها پاسخ منفی دادیم.»

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد