Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:42:23 GMT

تیم دختران نوجوان ایران برابر استرالیا به پیروزی رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۱۴۶۷

تیم دختران نوجوان ایران برابر استرالیا به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال قاره کهن آسیا از امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) با دیدار تیم‌های ایران و استرالیا در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.

ملی‌پوشان ایران از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف حریف خود رفتند و از ابتدای مسابقه برتری خود را به نمایش گذاشتند و در نخستین بازی خود سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان میترا شعبانیان در ست اول با نتبجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند. در ست دوم ۲۵ بر ۱۸ به برتری رسیدند و ست سوم را هم ۲۵ بر ۱۶ به سود خود به پایان رساندند تا سه بر صفر فاتح این میدان باشند.

درسا فلاح، دیانا رشیدی، ستایش هادی، پریا حاجتمند، آتنا شادکین، شقایق حسن‌خانی، آسیه حسنی، هدیه طالعی، سپینود دست‌برجن، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، نگار هاشمی بازیکنان تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا هستند.

ملی‌پوشان ایران چهارشنبه ۱۸ خرداد در دومین مسابقه مقابل تایلند میزبان به میدان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۴ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

کد خبر 5507227

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمانی آسیا فدراسیون والیبال تیم والیبال دختران ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فرهاد مجیدی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران تنیس روی میز تورنمنت بين المللي مهدی مهدوی کیا تیم ملی موی تای فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 2 بر 0 خانگی در خانه بولتون، برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس و دومین بار در تاریخ لیگ انگلستان قهرمان شود. فرانک لمپارد زننده هر دو گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (18.1MB)

دیگر خبرها

  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر