Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه از برپایی میز خدمت الکترونیکی و حضوری در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه بعنوان پایلوت خبر داد.

دکتر کاوه مردافکن اظهار داشت: ارائه خدمات به ارباب رجوع، دریافت نظرات و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان از جمله دغدغه های مدیران شهری شهرداری بوده است.

وی افزود: میز خدمت الکترونیکی به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه شهرداری و حذف مراجعات حضوری شهروندان و به استناد بند 1 دستورالعمل میز خدمت، شهرداری کرمانشاه اقدام به راه اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری ها در صف مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند و وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات متناسب با خواسته های شهروندان است تصریح کرد: میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطاتی که تنها نقطه تماس بین سازمان و مراجعه کننده به شمار میرود، وظیفه اصلی ارائه خدمات به هنگام و کارآمد به شهروندان در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را بر عهده دارد.

مردافکن ادامه داد: ارتقای رضایت‌مندی شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع از طریق تسریع و تسهیل در ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به آنها در کمترین زمان ممکن، ارتقای پاسخگویی و پیگیری امور مراجعه‌ کنندگان و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌ های اداری واحدهای شهرداری و بهبود فرآیند رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و کاهش مسیر حل و فصل آنها؛ تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و گسترش ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و بر بستر برخط از مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی میز خدمت است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و بنا به دستور شهردار کرمانشاه مبنی بر استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی، شهرداری منطقه ٨ به عنوان پایلوت انتخاب شد.

معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت با نمایندگانی از واحد های تحول اداری، فناوری اطلاعات، روابط عمومی، بازرسی، واحد ١٣٧، و واحدهای تخصصی ارائه دهنده زیر خدمت حسب مورد شهرسازی، عمرانی، خدمات شهری، مالی و با مسئولیت نماینده تام الاختیار شهرداری تا زمان استقرار میز خدمت تشکیل می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری شهرداری کرمانشاه ارائه خدمات میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی

رضا منصوری، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه فعالیت این سازمان را در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی عنوان کرد.

وی؛ دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسمات مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف را در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان مطرح کرد.

وی در بحث درمانی به طرح شهید محمدعلی رهنمود اشاره و اظهار کرد: چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز سخن گفت و افزود: تمامی عوامل از بهداشت، درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق کم‌برخوردار در مناسبت‌های مختلف، خدمات‌رسانی در راهپیمایی اربعین، انجام تست غربالگری در ادارات، غربالگری دندان‌پزشکی برای کودکان زیر ۱۵ سال در مدارس، از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط ۳۱ کانون بسیج جامعه پزشکی فعال در سطح استان بود که منصوری به آنها اشاره کرد.

وی با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، افزود: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفرروز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

منصوری اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۵ میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان