Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسور تیم ملی والیبال گفت: با وجود این‌که استراحت کمی داشتیم، بازیکنان همت کردند و تمرین به خوبی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ محمدطاهر وادی، پاسور تیم ملی کشورمان پس از تمرین در برازیلیا اظهار داشت: خوشبختانه اوضاع تیم خوب است و اولین جلسه تمرین را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این‌که استراحت کمی داشتیم، بازیکنان همت کردند و تمرین به خوبی برگزار شد تا برای شروع مسابقات آماده‌تر شویم.

وی درباره اردوی تیم ملی در کشور صربستان تصریح داشت: سرمربی تیم ملی والیبال ایران ایده‌هایی داشت و می‌خواست عملکرد بازیکنان را در شرایط‌های مختلف ببیند. ازسوی دیگر وضعیت تهویه سالن واقعا خوب نبود و روی بازی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. امیدواریم بتوانیم در برازیلیا با شرایط ایده آل خود، مسابقات را به خوبی پیش ببریم.   وادی با بیان این که آنالیز تیم چین را از روز نخست حضور در برازیلیا آغاز کرده‌اند، گفت: به امید خدا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تیم را شکست می‌دهیم تا دل مردم را شاد کنیم.   لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۱۷ خردادماه در دو شهر برازیلیا و اوتاوا آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران از ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۱۸ خرداد به وقت تهران به مصاف چین خواهد رفت.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود