Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفر صادقی راد گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای اعزام کاروان‌های زائران مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب، انجام شد وبا توجه به تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی به عمل آمده ۵۴ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران در نظر گرفته شد.

او گفت: همچنین فرآیند اعزام از تمامی شهرستان‌های استان به شکل یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ظرفیت پیش‌بینی شده برای اعزام زائران، بیش از ۲ هزار نفر بود که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شد.

صفر صادقی راد گفت:این برنامه هر سال همزمان با ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان انجام می‌شود.

اعزام بیش از ۲ هزار زائر از استان همدان به مرقد مطهر امام راحل

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، بیش از ۲ هزار نفر از عاشقان و دلدادگان بنیانگذار جمهوری اسلامی از این استان عازم حرم مطهر امام راحل شدند.

وحید خادمی گفت: مرکز اردویی سپاه استان همدان با استفاده از اتوبوس‌های شهرداری اقدام به اعزام بیش از ۲ هزار زائر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) کرد تا عشق و ارادت مردم دیار الوند به بنیانگذار کبیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرقد امام خمینی ره راهداری و حمل و نقل جاده ای جمهوری اسلامی بیش از ۲ هزار استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه