Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن یزدانی دارنده ۷ مدال طلا، نقره و برنز کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: حدود هشت ماه است که در مسابقات شرکت نکرده بودم. تصمیم گرفتم در این مسابقات کشتی بگیرم تا نقاط ضعفم را دوباره ارزیابی کنم و بدن و ذهنم را در وضعیت مطلوبی نگه دارم تا بتوانم برای مسابقات بین المللی پیش رو آمادگی کامل داشته باشم.

در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی جام بولات تورلیخانوف حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر صفر فاتح اردین از ترکیه را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۱ عظمت دولتبیکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر صفر بوریس ماکویف از اسلواکی را مغلب کرد و به مدال طلا دست یافت.

سایت اتحادیه جهانی کشتی در بخشی از یک گزارش نوشت: وقتی نام یزدانی برای فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مطرح شد همه می‌دانستند بزرگترین ستاره این ورزش کیست. هواداران برای گرفتن عکس با او در صف ایستاده بودند. حضار برای دست دادن ورزشکار به سمت درب خروجی حرکت کرده بودند. هیچ چیز مهم‌تر از نگاه کردن به یزدانی نبود. چند نفر موفق به انجام آن شدند و برخی نیز نا امید شدند.

در مراسم اختتامیه جام بولات تورلیخانوف مسئولان برگزاری این رقابت‌ها به با اهداء لباس محلی به حسن یزدانی قهرمان ۷ مداله المپیک و جهان و امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آن‌ها تجلیل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک