Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@11:43:58 GMT

قرارگاه خاتم‌الانبیا ‌پیمانکار "پروژه" شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۲۰۳۲

گروه استان‌ها ـ معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بقایای ساختمان متروپل آبادان پس از آواربرداری کامل تخریب می‌شود، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا ‌پیمانکار "پروژه" شد.

به گزارش ایران اکونومیست از آبادان، سیدصولت مرتضوی صبح امروز در بدو ورود به آبادان، با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان از آخرین وضعیت روند آوار برداری حادثه متروپل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ‌تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده حادثه متروپل اظهار داشت: حادثه متروپل حادثه خیلی تلخی بود که تاکنون پیکرهای 38 نفر از هموطنان از زیر آوار خارج شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل‌ شدنی نیست و همه دستگاه‌ها با امکانات موجود پای کارند و تا زمان اعلام پایان کار از سوی مسئولان استان خوزستان عملیات آواربرداری در متروپل ادامه دارد، تصریح کرد: مجوزهای لازم در خصوص تخریب و تثبیت سازه متروپل پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات آواربرداری در متروپل با تدبیر پیش رفته و قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار وارد عمل شده و  دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز با تمام ظرفیت به میدان آمدند، تاکید کرد:‌ در سفر ‌رئیس جمهور به آبادان و بازدید از محل حادثه متروپل ‌دستورات لازم صادر شده است.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حادثه متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه ۲ کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.

رضا جاویدی ‌در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز شنبه، ۸ اردیبهشت رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، ۲ کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

وی یادآور شد: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به‌منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور