Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: لیبرال‌ها و غرب‌زدگان در طول انقلاب ضربه‌های زیادی به انقلاب زدند و راه نفوذ غربی‌ها را باز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع فعالان ناحیه بسیج دانشجویی کردستان با اشاره به سخنان رهبری اظهار داشت: ما در جنگ ترکیبی امنیتی، فرهنگی و اقتصادی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: تاسیس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی یک رویداد است موضوع منع کفر و کسب عزت مسلمانان بود چرا که غربی‌ها صاحب این مملکت بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: لیبرالها و غرب‌زدگان در طول انقلاب ضربه‌های زیادی به انقلاب زدند و راه نفوذ غربی‌ها را باز کردند.

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه جمعی قلیل اما قوی و مظلوم اما مقتدر بودیم، ادامه‌ داد: امام خمینی(ره) به ما یاد داد اگر مورد ظلم واقع شدیم نباید خود را ضعیف قلمداد کنیم، لذا باید ایستادگی کنیم و قوی باشیم.

وی در رابطه با هجمه‌ رسانه‌ای که در رابطه ارتباط ایران با روسیه و چین ایجاد می‌شود، تاکید کرد: ارتباط با کشورها با زیر سلطه قرار گرفتن تفاوت دارد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی، روسیه را در سوریه همراه خود کرده که نشانه اثرگذاری ایران بر روسیه است.

حجت‌الاسلام تسخیری اظهار داشت: زیر سلطه شرق و غرب نمی‌رویم اما به معنای عدم ارتباط با کشورها نیست.

وی با اشاره به بهره‌گیری دشمنان از حربه ترساندن گفت: ضد انقلاب در کردستان برای اینکه انقلاب رشد نکند دست به رفتارهای خشونت آمیزی زدند تا مردم را بترسانند،اما امروز بعد از جنگ و فشارهای اقتصادی مردم با وجود گلایه‌ها پای انقلاب ماندند البته تا زمانیکه بر آرمانهای خود اصرار داشته باشیم با دشمن و سختی‌ها مواجه خواهیم بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در  سپاه پاسداران بر لزوم هوشیاری در برابر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای غرب تاکید کرد و گفت: دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال سیاه‌نمایی اوضاع کشور و ایجاد ناامیدی در بین مردم است که البته موفق به این کار نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کردستان نمایندگی ولی فقیه در سپاه جنگ رسانه ای دفتر نمایندگی ولی فقیه ولی فقیه در سپاه پاسداران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم

حجت‌الاسلام شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت‌های اهالی رسانه در لرستان نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جمعی از اصحاب رسانه لرستان امروز با حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، دیدار کردند.

رابطه صمیمی حجت‌الاسلام شاهرخی با خبرنگاران لرستان از نکات قابل‌ توجه این محفل محسوب می‌شد و همین صمیمیت سبب شد خبرنگاران دیدگاه‌ها و مشکلات این استان را بی‌پرده بیان کنند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

پروژه‌های نیمه‌تمام، بیکاری و چالش‌های فرهنگی لرستان ازجمله مسائل مطرح‌شده در نشست خبری با خبرنگاران بود و حجت‌الاسلام شاهرخی خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار با بیان اینکه خبرنگاران با سخنی که می‌گویند و قلمی که به‌کار می‌برند، جایگاه مهمی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران نباید از روی حدس و گمان قلم بزنند و با مطالب بی‌پایه و اساس اذهان را مشوش کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی عنوان کرد: آگاهی‌دادن درست و به‌دور از بداخلاقی‌ها، کینه و نفرت موردنیاز است و اهل رسانه در این راستا اولین گروهی هستند که این وظیفه را باید به‌درستی انجام دهند.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است