Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم مناطق جنوبی استان بوشهر در مجلس بر توجه صنایع پتروشیمی به مناطق پیرامونی تأکید کرد و گفت: مردم انتظار دارند از درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی هر مجتمع نیم درصد آن به منطقه اختصاص یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در آیین شکوه مهربانی، با قدردانی از  تلاش مسئولان صنایع پتروشیمی جم در توجه به مناطق پیرامونی اظهار داشت: مجتمع پتروشیمی جم برای تحقق مطالبات مردم گام‌های بلند و مؤثر برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام مواساتی این صنعت در دهه کرامت، نشان از الگوپذیری و دنباله‌روی اهل بیت (ع) در رسیدگی به نیازمندان دارد افزود: واقعیت این است که مناطق پیرامونی دل خوشی از صنعت ندارند و به سبب بی‌توجهی برخی مدیران صنعت به همزیستی مسالمت‌آمیز با مردم، بین آنها بیگانگی و جدایی ایجاد شده بود.

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی، همدلی و همراهی صنعت و مردم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: با مدیریت جدید شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، همزیستی مسالمت‌آمیز و توجه به مطالبات مردم و دغدغه‌های نمایندگان و سایر مدیران استان بوشهر، در حال شکل‌گیری است.

وی امنیت پایدار منطقه پارس جنوبی را از وجود مردم مناطق پیرامونی دانست و بیان کرد: اگر مردم منطقه صنعت را از خود بدانند، تا پای جان از آن حراست می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه به اشتغال و اقتصاد منطقه یکی از مطالبات مردم از مجتمع‌های پتروشیمی است گفت: نمایندگان مجلس فکر می‌کنند ما در جنوب استان بوشهر با این حجم بالای صنایع، مشکل اشتغال و نیازمند نداریم، درحالی که هنوز این 4 شهرستان ثروتمند کشور با مشکلات زیادی در حوزه اشتغال روبه‌رو هستند.

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی، بر توجه به مطالبات مردم منطقه تأکید کرد و افزود: باید در جهتی حرکت کرد که با اشتغال نیازمندان در صنعت، نه تنها در جنوب استان خانواده نیازمندی نداشته باشیم، بلکه در همه استان چنین وضعیتی شاهد باشیم و کمک‌های معیشتی به سایر استان‌ها ارسال شود.

نماینده دشتستان در مجلس: از مسئولیت اجتماعی صنایع پارس جنوبی در دشتستان خبری نیستتکمیل سد اخند عسلویه در استان بوشهر به 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد+تصویرنماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر: صنایع مستقر در کنگان و عسلویه مشکلات آبرسانی را افزایش داده است

نماینده مردم مناطق جنوبی استان بوشهر در مجلس به نقش مهم صنایع پتروشیمی در اقتصادی کشور پرداخت و بر توجه این صنایع به مناطق پیرامونی تأکید کرد و گفت: در منطقه پارس جنوبی 24 مجتمع پتروشیمی فعال است که مردم انتظار دارند از درآمد 10 هزار میلیارد تومانی هر مجتمع نیم درصد آن به منطقه اختصاص یابد و حداقل نیمی از کارکنان صنایع منطقه پارس جنوبی از افراد بومی باشند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مدیران متأسفانه درک درستی از شرایط منطقه ندارند تصریح کرد: با این نگاه ارزشمند پتروشیمی جم و استخدامی‌های آتی، امید می‌رود در 2 سال آینده دغدغه اشتغال و مسئولیت‌های اجتماعی رفع شود و بتوانیم حق مردم را ادا کنیم.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صنایع پتروشیمی مناطق پیرامونی نماینده مردم مطالبات مردم استان بوشهر پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور