Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه  در سامانه فارس من، درخواست پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان امام علی زاهدان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مبلغ 245میلیارد و 589 میلیون ریال به عنوان بخشی از مطالبات مالی، اضافه کار و کارانه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پرداخت شد.

حبیب غزنوی با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی جامعه پزشکی، پرستاری و سایر اعضاء جامعه بهداشت و درمان که در 2 سال گذشته در بسیج ملی مبارزه با کرونا نقش پررنگی داشته اند گفت: در آخرین پرداختی که فروردین ماه امسال انجام شد، علاوه بر اینکه بخشی از حقوق معوقه کارکنان تحت پوشش شرکت های طرف قرار داد دانشگاه پرداخت گردید، بخشی از اضافه کار و کارانه  کادر درمان و سایر کارکنان مشمول نیز پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این واقعیت که کیفیت خدمات قابل ارائه به مردم، بیماران و دانشجویان تا حدود زیادی تابع نحوه عملکرد ارائه دهندگان خدمات در واحدهای تابعه دانشگاه است گفت: وظیفه اصلی مدیران ارشد و میانی نظام سلامت نیز تامین بستر مناسب برای ارائه مطلوب خدمات توسط کادر بهداشت و درمان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به نهادینه بودن روحیه مسئولیت پذیری و پایبندی به اخلاق حرفه ای در قاطبه کارکنان نظام سلامت گفت: ما نیز بر خود لازم می دانیم علاوه بر تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان نسبت به تامین حداقل های معیشتی و پرداخت به موقع و مناسب حق و حقوق آنان تلاش نماییم .

این مسؤول وجود مشکلات مالی وکاهش درآمدهای اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مقایسه با هزینه های جاری بیمارستان ها و سایر مراکز را یک واقعیت انکار ناپذیر عنوان کرد و گفت: به موازات پی گیری هائی که از مسیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزارت بهداشت، سازمان های بیمه گر و نمایندگان محترم مجلس انجام می دهیم،  پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کادربهداشت و درمان که در خط اول ارائه خدمات به مردم هستند مهمترین اولویت ما در حوزه امور پشتیبانی است.

وی خطاب به مدیران واحدهای تابعه دانشگاه نیز گفت: صرفه جوئی در هزینه های غیر ضروری و ارتقاء بهره وری از منابع حوزه سلامت باید به صورت جدّی مورد تاکید قرار گیرد و از روسای بیمارستان و کارشناسان امور مالی می خواهم تا به منظور حرکت به سمت عدالت در پرداخت ها، نظارت کافی و اهتمام جدّی بر پرداخت به موقع حقوق و مطالبات همه نیروها و به خصوص کارکنان خدماتی و شرکتی داشته باشند.

شایان ذکر است پرداخت اضافه کار و حقوق کارکنان بیمارستان ها، دانشکده ها، مراکز بهداشتی، معاونت ها و پرسنل اورژانس ، پرداخت یک ماه تمام وقتی اعضای هیئت علمی، پرداخت حقوق نیروهای 89 روزه، پرداخت کارانه مهرماه کارکنان بیمارستان ها، دانشکده ها، مراکز بهداشتی، معاونت ها و پرسنل اورژانس بخشی از پرداختی های صورت گرفته در فروردین ماه در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بوده است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاران حقوق پرستاران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از سال جاری اعمال می‌شود
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک