Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سیدصولت مرتضوی صبح امروز در بدو ورود به آبادان، با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان از آخرین وضعیت روند آواربرداری حادثه متروپل بازدید کرد.

وی با ‌تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده حادثه متروپل اظهار داشت: حادثه متروپل حادثه خیلی تلخی بود که تاکنون پیکرهای ۳۸ نفر از هموطنان از زیر آوار خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل‌شدنی نیست و همه دستگاه‌ها با امکانات موجود پای‌کارند و تا زمان اعلام پایان کار از سوی مسئولان استان خوزستان عملیات آواربرداری در متروپل ادامه دارد، تصریح کرد: مجوزهای لازم در خصوص تخریب و تثبیت سازه متروپل پیش‌بینی شده است.

وی با اعلام اینکه عملیات آواربرداری در متروپل با تدبیر پیش می‌رود و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به‌عنوان پیمانکار وارد عمل می‌شود و  دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز با تمام ظرفیت به میدان آمدند، تأکید کرد:‌ در سفر ‌رئیس جمهور به آبادان و بازدید از محل حادثه متروپل ‌دستورات لازم صادر شده است.

کد خبر 681299 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران سید صولت مرتضوی متروپل آبادان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران سید صولت مرتضوی متروپل آبادان حادثه متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان