Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@18:26:46 GMT

قصرشیرین رکورد دما زد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۲۲۹۴

قصرشیرین رکورد دما زد

شهناز حق‌پرست گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۷ و حداکثر ۳۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در این بازده زمانی قصرشیرین با بیشینه دمای ۴۵درجه سانتی‌گراد و شهرستان سنقر با کمینه دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب به عنوان گرم‌ترین و سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوای استان طی امروز و فردا قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. این شرایط در ساعاتی از امروز و فردا ممکن است در پاره‌ای نقاط از نواحی شرقی استان با رگبار خفیف و موقت باران همراه باشد.

وزش باد تا روز چهارشنبه در بعضی ساعات نسبتا شدید است که این وضعیت احتمالا سبب نفوذ غبار نسبتا رقیق به جو نواحی مرزی استان خواهد شد.

میانگین دمای هوا طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه روندی افزایش خواهد داشت، اما در روز‌های پنجشنبه و جمعه هوای استان به طور نسبی مقداری خنک‌تر خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی گرمای هوا دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که وقوع بارش‌های رگباری و تگرگ در مناطق مختلف استان دور از ذهن نخواهد بود، گفت: این ناپایداری هوا از امروز و با ورود سامانه بارشی به استان اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان مناطق مختلف استان صاف تا کمی ابری گزارش شده است، افزود: این در حالی است که این شرایط در بعد از ظهر امروز با افزایش پوشش ابر دستخوش تغییر شده و این تغییرات همراه با وزش باد خواهد بود.

این مسؤول با یادآوری اینکه بارش‌ها با ورود سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر امروز آغاز شده و تا صبح فردا تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در پیش داریم، هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان زنجان صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر اینکه هم‌استانی‌ها باید هشدارهای صادره از سوی هواشناسی را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای صادر شده، احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود داشته و به همین خاطر توصیه می‌کنیم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها به جد خودداری شود.

رحمان‌نیا در ادامه با بیان اینکه دمای فعلی شهر زنجان نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته و ۱۴ درجه سانتی‌گراد است، عنوان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۸ و ۲۲ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱ درجه، خرمدره ۱۲ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۲۱ و ۳۲ درجه، قیدار ۸ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۷ و ۲۰ درجه و ماهنشان ۱۳ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6097881

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت