Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر کمرنگ شدن دغدغه این فدراسیون بابت زیرساخت ها، از جذب مربی خارجی و کسب کرسی جهانی به عنوان دو اولویتش در چهار سال دوم ریاستش نام برد.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا شعبانی بهار که هفته گذشته با رأی اعتماد اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر و کمان برای چهار سال دوم متصدی این فدراسیون شد در مورد اهم برنامه‌ها و اهداف پیش بینی شده طی این مدت توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانم در دوره جدید پاسخگوی اعتماد اعضای مجمع باشم، گفت: طی چهار سال گذشته برنامه‌ها مطابق با وضعیت همان زمان پیش بینی و اجرا شد. طبیعتاً نسبت به امروز شرایط متفاوتی داشتیم و به همین دلیل برنامه‌هایی که از این پس برای مجموعه تیر و کمان خواهیم داشت کاملاً متفاوت از گذشته خواهد بود.

رئیس فدراسیون تیر و کمان با یادآوری اینکه در چهار سال اول ریاستش توجه ویژه ای در بخش زیرساخت‌ها داشت، خاطرنشان کرد: ساخت و بهره برداری از ساختمان جدید فدراسیون، آکادمی، خوابگاه، سایت تیر و کمان و غیره نتیجه توجه به این بخش بود. قاعدتاً در دوره جدید دغدغه زیادی از این بابت نداریم و به همین دلیل عمده تمرکز خود را روی مسائل دیگر و به ویژه بحث فنی کمانداران متمرکز خواهیم کرد، البته در عین حال موضوع ارتقا زیرساخت‌ها در هیأت‌های استانی را پیگیر خواهیم بود.

شعبانی بهار در ادامه به اهم برنامه‌های مورد نظر برای دوره جدید ریاستش اشاره کرد و گفت: تقویت کادر فنی تیم‌های ملی یکی از اولویت‌های مورد نظر برای دوره جدید است. در این زمینه جذب مربی خارجی و به کارگیری آنها در کنار مربیان داخلی را در برنامه داریم. در این زمینه رایزنی و مذاکراتی داشته ایم؛ اما هنوز نتیجه مشخص و قابل استنادی حاصل نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «جذب مربی خارجی بیشتر برای ریکرو مدنظر است یا کامپوند؟»، تاکید کرد: همزمان همکاری با مربی خارجی برای هر دو تیم ملی را در برنامه داریم؛ اما نیم نگاه مان به تیم ریکرو که در فهرست بازی‌های المپیک قرار دارد جدی تر است اگرچه شرایط تیم کامپوند هم به لحاظ جایگاه و مدال آوری در قاره برای ما اهمیت دارد. ضمن اینکه فدراسیون جهانی پیگیر المپیکی شدن این رشته هم است.

رئیس فدراسیون تیر و کمان با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده خود برای چهار سال پیش رو، خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کیفی مربیان و همچنین تعداد آنها از دیگر برنامه‌های مورد نظر است. باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا مربیان مان بتوانند در دوره‌های بین المللی خارجی شرکت کنند یا اینکه در داخل کشور برگزارکننده دوره‌هایی باشیم که با حضور نماینده فدراسیون جهانی یا آسیایی پیگیری می‌شود. مشابه این برنامه را باید برای داوران و افزایش کیفی و کمی آنها هم اجرا کنیم.

شعبانی بهار با تاکید بر لزوم حضور هر چه بیشتر کمانداران ملی پوش در رقابت‌های آسیایی و جهانی، تصریح کرد: طی دوره اول ریاستم بر اساس شرایط مالی زمینه اعزام تیم‌های ملی به مسابقات مصوب در تقویم آسیا و جهان را مهیا کردم و برای چهار سال دوم هم این برنامه را با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد.

به گفته وی یکی دیگر از اولویت‌های فدراسیون تیر و کمان برای سال‌های آتی تلاش برای کسب کرسی جهانی است.

شعبانی بهار که خود عضو هیأت رئیسه کنفدراسیون تیر و کمان است در این زمینه گفت: در حال حاضر چهار نماینده ایران عضویت در کمیته‌های مختلف آسیا را بر عهده دارند که مهمترین شأن ریاست کمیته داوران توسط آقای نصیرنژاد است؛ اما برای مان اهمیت دارد که در زمینه کرسی‌های بین المللی پا را فراتر از آسیا بگذاریم.

رئیس فدراسیون تیر و کمان در پایان درباره وضعیت زهرا نعمتی که بعد از بازی‌های پارالمپیک حضوری در اردوها و مسابقات نداشت، گفت: نعمتی یک ورزشکار منحصر به فرد است. باید ببینیم او برای آینده و به ویژه بازی‌های المپیک و پارالمپیک چه استراتژی در نظر گرفته است. با او در مورد برنامه‌های آینده اش صحبت کرده ایم؛ اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم، هر برنامه‌ای که زهرا نعمتی داشته باشد مورد حمایت فدراسیون تیر و کمان قرار دارد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس فدراسیون تیروکمان غلامرضا شعبانی بهار مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر و کمان کمانداران ملی پوش فدراسیون تیر و کمان رئیس فدراسیون تیر شعبانی بهار مربی خارجی برنامه ها دوره جدید چهار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست خبری جشنواره فیلم دینی رضوان، با حضور فرهاد قائمیان مدیر جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و محمدحسین لطیفی دبیر جشنواره، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، در محل سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

در ابتدای این نشست و پس از پخش سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا (ع)، فرهاد قائمیان مدیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، عنوان کرد: امیدوارم این جشنواره که متعلق به امام رضا (ع) است توسط شما اهالی رسانه حمایت شود. برای من افتخار است در جشنواره فیلم رضوان، در کنار برادر و دوست عزیز خودم، محمدحسین لطیفی هستم.

وی ضمن اشاره به حمایت جدی بنیاد امام رضا (ع) و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: با توجه به فراز و نشیب ها در این دوره جشنواره فیلم امام رضا (ع) تلاش شده است تا با رویکردی جدی در طول چند ماه جشنواره، برای جوانان علاقه مند استان های مختلف کارگاه آموزشی برگزار کنیم.

قائمیان در ادامه با اشاره به این‌که سلام همه دبیران را به شما می‌رسانم، مطرح کرد: با شروع این مرحله از جشنواره تصمیم گرفتیم یک فیلم سینمایی با فرهنگ امام رضایی را استارت بزنیم و از قبل با آقای لطیفی به موضوع فیلم فکر کردیم. این اثر به نویسندگی حامد عنقا از رمان «عشق آباد تا عشق آباد» اقتباس شده است و این پروژه سینمایی سال ها به نتیجه نرسیده است. احساس می‌کنم امسال آقا امام رضا (ع) خودشان لطف کرده اند تا این فیلم ساخته شود.

وی در پایان با توضیح این که در این جشنواره بخش فیلم دینی با موضوعات مشخص جدا شده است و بخش ویژه رضوی هم به طور خاص جدا شده است، گفت: اختتامیه جشنواره در آبان ماه و اختتامیه بخش بین الملل در اردیبهشت سال بعد برگزار می‌شود و در بخش بین الملل مرحله جدیدی را در تعامل با سایر کشورها در موضوع دین مد نظر داریم.

پس از این محمدحسین لطیفی دبیر اولین‌ جشنواره فیلم رضوان، ضمن تشکر از امام رضا (ع) و فرهاد قائمیان برای این مسؤولیت، مطرح کرد: امیدواریم مسیری را آغاز کنیم که انتها نداشته باشد. در جهان امروز جای خالی آن آرامشی که از دین حاصل می‌شود ملموس است و هستی آرامش خود را از قلب‌های آرام می‌گیرد. بارها شنیده ایم که افراد تعریف کرده اند با پا گذاشتن در حرم امام رضا (ع) آرامش پیدا کرده اند و ما هم دوست داریم مخاطب با دیدن یک فیلم حال خوب پیدا کند.

وی ضمن اشاره به این‌که گستره فیلم های دینی شامل همه فیلم هایی با مضمون محبت، انسانیت، گذشت، ایثار و ... می‌شود، گفت: این فیلم‌ها عقبه ای در جان کارگردان و نویسنده دارد. به واسطه زمان کوتاهی که وجود داشت، امکان برگزاری بخش بین الملل برای مهر امسال امکان پذیر نبود و بخش بین الملل در اردیبهشت ۱۴۰۴ ‌برگزار می‌شود.

وی از اهالی رسانه درخواست‌ کرد: فضایی ایجاد شود که این جشنواره به خوبی دیده شود، کسی جانماند و فیلمسازان بتوانند کار کنند.

وی در پایان گفت: برای این جشنواره به کارهایی که فرهنگ رضوی را به دور از خرافات نشان دهد نیاز داریم تا ان شاء الله به آیین و مسلک امام رضا (ع) متوسل شویم.

در ادامه سید جواد رفایی مشاور راهبردی بنیاد امام رضا (ع) با مرور دوره های گذشته جشنواره امام رضا (ع)، عنوان کرد: علت توقف جشنواره برای یک مدت این بود که فیلم ها، ارتباطی با امام رضا (ع) نداشتند و تنها در بخش هایی به امام رضا (ع) اشاره می کردند از این رو تصمیم گرفتیم امسال در قالب پانزدهین دوره جشنواره رضوی اولین دوره جشنواره فیلم «رضوان» با بخش ویژه امام رضا (ع) را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بخش دینی جشنواره همه ادیان الهی را در بر می‌گیرد، گفت: در این جشنواره برخلاف دوره های قبلی، بخشی تحت عنوان فیلمسازی با موبایل داریم همچنین بخش ایده تا فیلم «سراج» برای آن هایی که احساس می‌کنند برای ساخت فیلم در مورد امام رضا (ع) توانایی دارند اما به کارشناس برجسته دینی و سینما نیاز دارند در نظر گرفته شده است. این بخش برای توجه ویژه به جوانان صاحب ایده اختصاص یافته است. همچنین در قالب سه کارگاه آموزشی آموزش هایی در جهت ارتقای تولیدات ارسالی به جشنواره برگزار می‌شود.

در ادامه، سعید زمانی مدیر اجرایی ۲۱ امین جشنواره امام رضا(ع)، گفت: پس از این نشست رسمی، فراخوان این جشنواره در بستر سایت شمس طوس بارگذاری خواهد شد و همه علاقه مندان و مخاطبان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در انتها همه جوانان و فعالان سینما را دعوت به مشارکت در این رویداد کرد.

پس از اتمام نشست خبری از پوستر نخستین جشنواره فیلم «رضوان» رونمایی شد.

کد خبر 6091710 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟