Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری خصوصی گفت: بانک‌ها نسبت به عرضه اموال و املاک مازاد در بورس کالا ارزیابی مثبتی دارند و برای تأسیس صندوق‌های املاک و زمین و ساختمان اقدام کرده اند.

 به نقل از بورس کالا، کوروش پرویزیان درباره تمهیدات بانک‌ها برای عرضه املاک و اموال مازاد در بورس کالای ایران اعلام کرد: ارزیابی‌ها نسبت به عرضه املاک و اموال مازاد در بورس مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با مزیت فروش اموال و املاک مازاد در بورس کالا، گفت: مزیت برجسته فروش و واگذاری اموال و املاک در این بازار شفافیت در فرآیند معاملات است.

پرویزیان دسترسی همه افراد برای حضور در معاملات بورس کالا را امکان پذیر دانست و افزود: درواقع به دلیل حضور ارکان منضبط و ناظر در بورس‌ها، واگذاری و فروش اموال و املاک مازاد شفاف و دقیق است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر بانک‌ها علاقه‌مند به واگذاری اموال و دارایی‌های خود به شیوه‌های مختلف هستند، اضافه کرد: قانون هم در راستای حمایت از تولید به بانک‌ها کمک کرده که انگیزه بیشتری برای فروش املاک و اموال مازاد پیدا کنند.

رئیس کانون بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری خصوصی با بیان اینکه بانک‌ها حتی با استفاده از فناوری‌های جدید بلاک چین و توکِنایز کردن (فرآیند تبدیل دارایی‌های فیزیکی و غیر فیزیکی) به توکِن‌های دیجیتالی در بلاک چین به دنبال فروش املاک و اموال مازاد هستند، تصریح کرد: هدف بانک‌ها از این اقدام، ایجاد ارزش افزوده برای بانک‌ها و سهامداران خود است.

 

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: املاک و اموال مازاد مازاد در بورس کالا اموال و املاک املاک مازاد بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی معاملات بورس کالا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا