Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مصطفی دهقانیان  گفت: مردم روستای کوهشاه شهرستان ریگان در گذشته از چشمه سار‌ها برای آب آشامیدنی استفاده می کردند که به دلیل خشکسالی‌ها، اهالی این روستا با مشکل آب آشامیدنی سالم مواجه بودند.

او می گوید: در پی سفر فرمانده سپاه ثارالله استان به این روستا و قول فرماندهی برای آبرسانی، عملیات این طرح در روستای کوهشاه ریگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 به گفته فرمانده سپاه ریگان این روستا یکی از روستا‌های سخت گذر شهرستان است که دستگا‌های آبرسانی به سختی به این منطقه اعزام شدند. 

او گفت: عملیات حفر کانال به طول ۵کیلومتر در این روستا انجام شد.

سرهنگ دهقانیان می گوید: برای آبرسانی به این روستا ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه نیاز است و با آبرسانی به این روستا، ۱۵۰ خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد. 

حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که در مناطق صعب العبور شهرستان ریگان وجود دارد، مشکل آب آشامیدنی در این مناطق  است. 

او می گوید: با حمایت سپاه شهرستان عملیات آبرسانی در روستا‌های صعب العبور ریگان در حال اجرا  است که با اجرای این طرح‌ها چندین روستا در مناطق کوهستانی ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح آبرسانی روستایی سپاه پاسداران آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد