Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی رییس جمهور: تا زمان اعلام پایان کار از سوی مسوولان استان خوزستان، عملیات آواربرداری در محل بقایای متروپل ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان،  سید صولت مرتضوی امروز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه که به منظور برگزاری آخرین جلسه کارگروه توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر طی سفری یک روزه به منطقه آزاد اروند از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی وارد آبادان شد، پس از حضور در منطقه حادثه دیده متروپل و بازدید از بقایای ساختمان فرو ریخته، ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدیده این فاجعه اظهار کرد: حادثه ساختمان متروپل اتفاق خیلی تلخی بود که تا کنون به این دلیل پیکر ۳۸ نفر از هموطنان از زیر آوار آن خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه عملیات آواربرداری از متروپل تعطیل شدنی نیست، گفت: همه دستگاه‌ها با امکان های موجود پای کار هستند و تا زمان اعلام پایان کار از سوی مسوولان استان خوزستان، عملیات آواربرداری در محل بقایای متروپل ادامه دارد.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه عملیات آواربرداری در متروپل با تدبیر پیشرفته، افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به عنوان پیمانکار وارد عمل شده و دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز با تمام ظرفیت به میدان آمدند.

مرتضوی با اشاره به سفر روز جمعه رییس جمهور به آبادان و بازدید از محل متروپل و صدور دستورهای لازم از سوی او بیان کرد: سفر بنده به آبادان و خرمشهر در راستای بررسی طرح توسعه منطقه آزاد اروند انجام شده که در این خصوص مشکل‌ شهرستان های آبادان و خرمشهر احصاء شده تا با پیش بینی اعتبارهای لازم، بخشی از مشکل های مردم این منطقه حل شود.

لازم به ذکر است که بازدید از تصفیه خانه و آب‌شیرین کن چویبده، بازدید از محل احداث سد مارد و بازدید از رودخانه اروند و روند لایروبی و خارج کردن کشتیها و لنجهای مغروق از دیگر برنامه های سفر معاون اجرایی رییس جمهور به اروند است.

لازم به توضیح است که نخستین جلسه کارگروه توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر دوشنبه(۲۲ فروردین ۱۴۰۱) به ریاست"سید صولت مرتضوی" معاون اجرایی رییس‌جمهور در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و قرار است جلسه پایانی این کارگروه برای جمع بندی امروز برگزار شود./انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آبادان منطقه آزاد اروند فرودگاه بین المللی آیت الله جمی حادثه متروپل ساختمان تسلیت خانواده فاجعه آوار عملیات آواربرداری تعطیل مسوولان استان خوزستان معاون اجرایی رییس جمهور تدبیر قرارگاه خاتم الانبیاء ص پیمانکار توسعه احصاء پیش بینی اعتبار مشکل مردم تصفیه خانه آب شیرین کن چویبده سد مارد رودخانه اروند لایروبی کشتی لنج مغروق ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری دولت منطقه آزاد اروند استانداری خوزستان معاون اجرایی رییس جمهور آوار برداری قرارگاه خاتم الانبیا ص دولت سیزدهم ساختمان متروپل آبادان معاون اجرایی رییس جمهور عملیات آواربرداری آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور