Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به شخصیت خارق العاده امام راحل(ره) و رویکرد وحدت آفرین ایشان در جهان اسلام، اظهار داشت: اقدام امام راحل(ره) در توان انسان عادی نبود و یک عمل خارق العاده به حساب می آمد؛ ایشان کسی بودند که مسئله وحدت را بیان کرد و با قدرت وحدت را در میان مسلمان رونق دادند و تفهیم کردند که تنها راه پیروزی بر ظلم و ستمگری، وحدت و تقریب مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امام(ره) یک سیاستمدار شجاع ، قاطع و با جاذبیت بی بدیلی بودند که توانستند ملت ایران را حول خود جمع کرده و بر علیه رژیم ظالم شاهنشاهی قیام نمایند و آن را از درجه اعتبار ساقط کنند.

وی ادامه داد: با وحدت می توان به تمام آرمان های دینی خود رسید؛ از سویی در صورت عدم حفظ وحدت این اهداف متزلزل خواهد شد و به همین دلیل وحدت در نظر امام راحل بسیار با ارزش و با اهمیت بود و در سال هفته ای را به نام "وحدت" بنیانگذاری نمودند.

ماموستا محمودی تصریح کرد: وحدت همراه باصداقت و نیت احسن، برکات و آثار مفیدی دارد؛ اشتراکات متعدد در مذاهب اسلامی آنقدر پر رنگ می باشد که اختلافات دیده نخواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم به گفتار ، بیان ، عمل و اندیشه های عالیه امام، عمل کنیم؛ تا به تمام آرزوها واهداف عالیه اسلام و کشور اسلامی در ابعاد فرهنگی ، اقتصادی ،نیروی انسانی و امنیتی دست یابیم.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود