Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سهرابی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برای نخستین بار است که این رقابت ها به میزبانی البرز برگزار می شود، افزود: رقابت های جهانی تنیس از ۲۱ تا ۲۸ خرداد با حضور ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، هند، روسیه و ایران در دهکده ورزشی چهار باغ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت ها دارای رنکینگ جهانی است اظهار داشت: در بخش آقایان بیش از ۴۶ نفر و در بخش بانوان حدود ۴۰ ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رقابت های آسیایی تنیس زیر ۱۴ سال به میزبانی البرز اشاره کرد و گفت: این دوره از رقابت ها نیز از یازدهم تا هفدهم تیرماه در دهکده ورزشی چهار باغ با حضور ورزشکارانی از ایران،سوریه، لبنان و عراق برگزار خواهد شد.

رییس هیات تنیس البرز با اشاره به انجام رقابت های هزار امتیازی بانوان به میزبانی البرز  افزود: نخستین دوره رقابت های یک هزار امتیازی آزاد بانوان کشور در سال ۱۴۰۱ در بخش های  انفرادی و ۲ نفره  از سوم تا دهم تیرماه به میزبانی استان انجام می شود.

سهرابی ادامه داد: این دوره از رقابت ها در رده سنی آزاد بانوان در دهکده ورزشی چهار باغ برگزار و پیش بینی می شود که ورزشکارانی از استان های تبریز، اصفهان، البرز، تهران، گیلان و مازندران در آن شرکت کنند.

برچسب‌ها البرز تنیس وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز تنیس وزارت ورزش و جوانان البرز تنیس وزارت ورزش و جوانان میزبانی البرز رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران

امتداد - جلسه هم‌اندیشی و بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اصغر جلیلی‌نیا رئیس هیات مدیره و معاونین و تنی چند از مدیران ستادی، عصر  روز سه شنبه 18 اردیبهشت سال جاری به میزبانی مدیریت شعب پست بانک منطقه شرق استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه که مدیران و معاونین استان‌های البرز، قم، سمنان و منطقه غرب استان تهران به صورت حضوری و روسای شعب این استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس شرکت داشتند، آرش شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان گزارشی از عملکرد و مهمترین موضوعات واحدهای تابعه ارائه کرد.
در ادامه، احمد فرهمند مدیر شعب پست بانک مدیریت شعب منطقه شرق تهران گزارشی از اقدامات و شاخص‌های عملکردی و مهمترین مباحث حوزه مدیریت خود را برای حاضرین تشریح نمود.
در ادامه این نشست، پس از بحث و تبادل نظر حاضرین و ارائه دیدگاههای تنی چند از مدیران شعب استان‌های مرتبط درخصوص موضوعات مطرح شده، دکتر شیری مدیرعامل بانک در جمع‌بندی مباحث مطروحه رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد