Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@15:33:26 GMT

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۲۷۳۵

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

شهرک نشینان صهیونیست در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود امروز نیز به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

به گزارش مشرق، سلسله اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان همچنان ادامه دارد. دهها نفر از شهرک نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با چتر حمایتی نظامیان رژیم صهیونیستی به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

طبق این گزارش، شهرک نشینان از سوی باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند و در آن دست به اقدامات تحریک آمیز زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش تر «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج اعلام کرده بود که ملت فلسطین اجازه یهودی سازی مسجدالاقصی یا تقسیم و تخریب آن و هرگونه اعمال حاکمیت دینی و سیاسی از سوی اشغالگران را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش اتحادیه عرب به تشدید حملات صهیونیست‌ها

پیش از این، اسماعیل هنیه ضمن اشاره به جنایات اخیر اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی و برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس، بر ضرورت تلاش تمامی طرف‌ها جهت حمایت از مسجد الاقصی و حفظ هویت اسلامی آن تاکید کرد.

هنیه تصریح کرد که قدس و مسجد الاقصی دو مؤلفه اصلی وحدت امت هستند که بر سر آن‌ها اجماع وجود دارد. وی همچنین اظهار داشت که سر و سامان دادن به اوضاع داخلی فلسطین با توجه به وضعیت کنونی و خطرات پیش روی مسئله فلسطین، در راس اولویت‌های جنبش متبوعش قرار دارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت اسرائیل رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شهرک نشینان مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار نظامی به حماس شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از گذشت کمتر از یک ساعت از انتشار ویدیو اسیران صهیونیست از سوی قسام، خانواده‌های اسیران صهیونیست به آن واکنش نشان دادند و اثرگذاری این ویدیو آشکار شد.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدیو اعلام کردند: اسراییل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسراییلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسراییل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

شهرک‌نشینان صهیونیست اعلام کردند: باید برای موضوع آزادی اسیران و نجات جان آنان اقدام شود. نتانیاهو توافق‌های آزادی اسیران را یکی پس از دیگری به شکست کشانده است. گانتز و آیزنکوت باید مانع از تداوم اقدامات کابینه نتانیاهو شوند. به گانتز و آیزنکوت می‌گوییم که خون هر اسیری که مرده از غزه بازگردد به گردن شما است.

خانواده‌های اسیران صهیونیست تاکید کردند: زمان اسیران در حال پایان است، اما نتانیاهو و کابینه‌اش این اسراییلی‌ها را به حال خود رها کرده‌اند. ما شاهد آن بوده‌ایم که نتانیاهو هر احتمالی برای دستیابی به توافق را در راستای منافع شخصی‌اش خراب می‌کند.

این شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه واکنش خود به ویدیو جدید قسام افزودند: ما از اعضای کابینه می‌خواهیم که با توقف جنگ بهای لازم را بپردازند و فرزندان ما را بازگردانند. عملیات نظامی در رفح به کشتار شمار بیش‌تری از اسیران می‌انجامد. وظیفه کابینه بازگرداندن تمامی اسیران است.

کد خبر 6090381

دیگر خبرها

  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی