Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، اردوی تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در رشته‌های ریکرو، کامپوند و پارا از فردا (سه‌شنبه هفدهم خردادماه) در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز و تا ۲۶ همین‌ماه ادامه خواهد داشت.

محمدرضا زندی، اصغر زارعی‌نژاد، محمدرضا عامری، سیده زهرا حسینی، محدثه کهنسال، علی سینا منشأزاده، رمضان بیابانی، منیره سادات حسینی، غلامرضا رحیمی، فرزانه عسگری، مریم یاورپور، هادی نوری، سمیه رحیمی، زهرا ابراهیمی نفرات دعوت شده به اردوی پاراتیراندازی با کمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ریکرو هم مهتا عبداللهی، محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، نیما نادری، هادی دشن و نفرات منتخب انتخابی تیم ملی ریکرو هم پارمیدا قاسمی، سعید میرشکار، محمدرضا عرب عامری، تینا بهنام‌نیا، رویا نوریان، صادق اشرفی هستند.

بنابر این گزارش، نفرات دعوت شده به اردوی تیم کامپوند هم محمدصالح پالیزبان، حسام‌الدین کوثر، گیسا بایبوردی، راحله فارسی، کوثر خوشنودی‌کیا، امیر کاظم‌پور، سیده ویدا حلیمیان، حمزه نکویی خواهند بود.

برچسب‌ها هادی نوری تیراندازی با کمان زنان تیراندازی با کمان مردان فدراسیون تیراندازی با کمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هادی نوری تیراندازی با کمان زنان تیراندازی با کمان مردان هادی نوری تیراندازی با کمان زنان تیراندازی با کمان مردان فدراسیون تیراندازی با کمان نفرات دعوت شده به اردوی تیراندازی با کمان اردوی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان