Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، رییس پلیس پیشگیری انتظامی کل کشور اعلام کرد: حدود ۳۹ هزار نفر از حجاج ایرانی از ۱۸ فرودگاه کشور به سرزمین الهی اعزام می شوند.

مهدی معصوم بیگی امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و با اشاره به اعزام حجاج ایرانی از روز ۲۲ خرداد به سرزمین وحی گفت: آخرین برنامه ریزی و نشست تخصصی پلیس فرودگاه های کشور به صورت وبیناری برگزار و پنج محور ماموریت پلیس در خصوص اعزام حجاج ایرانی تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع تکریم حجاج ایرانی یکی از برنامه های اصلی پلیس فرودگاه های کشور است و از حجاج ایرانی می خواهیم از همراه داشتن داروهای کدئین‌دار خودداری کنند.

رییس پلیس پیشگیری انتظامی کل کشور با بیان اینکه حدود ۳۹ هزار نفر از حجاج ایرانی از ۱۸ فرودگاه کشور به سرزمین الهی اعزام می شوند، افزود: زایران برای سهولت در امور اداری حتما ۴۸ ساعت قبل از پرواز بارهای خود را تحویل فرودگاه دهند و همچنین از بستگان آنان درخواست داریم به جهت جلوگیری از ازدحام و شلوغی برای مشایعت و استقبال از حجاج به فرودگاه مراجعه نکنند.


انتهای پیام/

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حجاج ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد