Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم محمدی روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه عظیم نقش بسزایی در توسعه زیرساخت‌های درمانی استان ایلام دارد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش این بیمارستان در جهت ارائه خدمات درمانی به مردم، پیگیری‌های مستمر و رایزنی‌های لازم برای تجهیز و بهره برداری از فاز اول آن تا پایان خرداد ماه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فنی بیمارستان برعهده پیمانکار بود که به پایان رسید، افزود: رایزنی‌های لازم برای تکمیل زیر ساخت‌ها از جمله راه دسترسی مناسب، انتقال برق اختصاصی و راه اندازی شبکه آب و فاضلاب آن با کمک دستگاه‌ها و ادارات مربوطه و با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری در حال انجام است.

وی با عنوان این مطلب که فاز اولیه بیمارستان تا اواخر خرداد ماه راه اندازی می‌شود تصریح کرد: در مراحل اولیه تست تجهیزات بیمارستان قرار داریم و در حال رایزنی‌های لازم برای تکمیل تجهیزات هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه بیمارستان، وسیع و دارای بخش‌های تخصصی است، افزود: بیمارستان رازی دارای تعداد ۱۰ اتاق عمل، ۱۰ اتاق زنان و زایمان، ۷ بخش و ۳۷۶ تخت خواب است.

وی افزود: احتمالاً تمام بخش‌ها تا خرداد ماه امسال به بهره برداری نمی رسند اما با تکمیل تجهیزات می‌توانیم از ظرفیت کل بیمارستان بهرمند شویم.

محمدی با اشاره به اینکه برخی تجهیزات بیمارستان از خارج کشور و بصورت ارزی خریداری می‌شوند تصریح کرد: این تجهیزات را باید وزارت بهداشت برای بیمارستان‌های تازه تاسیس تامین نماید که بصورت تجمیعی خریداری می‌شوند و از طریق هیئت امناء، ارزی با اولویت بندی در اختیار استان‌ها قرار داده می‌شوند.

وی افزود: برخی اقلام اساسی از جمله دستگاه MRI، دستگاه سنگ شکن و مامو گرافی بدلیل عدم تخصیص اعتبار لازم به وزارتخانه هنوز تامین نشده‌اند که اختصاص این دستگاه‌ها به بیمارستان در اولویت قرار دارد اما ممکن است با تاخیر وارد استان شوند.

کد خبر 5507444

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیمارستان ایلام بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد ساختمان متروپل امام خمینی ره دهه کرامت خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اجتماع سلام فرمانده مراسم ارتحال امام خمینی ره تبریز گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار

برای نخستین بار مرکز درمانی بیماری تالاسمی یا کم خونی در ولایت ننگرهار فعالیت خود را آغاز نمود. 

در مراسم افتتاح این مرکز درمانی دکتر محمد حسن غیاثی معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه افغانستان از راه اندازی این مرکز درمانی استقبال نموده و گفت: با تامین امنیت، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری در کشور فراهم شده است.

وی از جانب وزارت صحت عامه به مسئولان این مرکز درمانی وعده همکاری داد.

مولوی امین الله شریف رئیس صحت عامه ولایت ننگرهار در حالی که خون خود را به این مرکز درمانی هدیه نمود از جوانان خواست تا برای نجات زندگی کودکان مبتلا به بیماری تالاسمی به صورت رایگان به این مرکز درمانی خون هدیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی