Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پاسخ به پیگیری خبرنگار ایرنا روز دوشنبه اعلام کرد:  در بررسی های صورت گرفته مشخص شد بیمار به دلیل علائم بالینی که در ویدئو نیز قابل مشاهده است،‌ نیاز به بستری و ویزیت توسط پزشک برای دریافت خدمات درمانی داشته که متاسفانه از این امر خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی این دانشگاه افزوده است:‌ مطابق راهنماهای بالینی، انجام تمامی اعمال  تشخیصی و درمانی، به عهده پزشک و تیم درمان  است که در خصوص  بیمار مذکور نیز کادر درمان فرد را به طی این فرآیند دعوت کرده، اما همکاری لازم در این زمینه از سوی وی صورت نگرفته است.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با وجود تریاژ بیمار در بیمارستان نمازی و ارایه توضیحات کامل توسط سوپروایزر بیمارستان و تلاش برای ارائه خدمات درمانی لازم، بیمار از بستری و طی فرایند درمانی خودداری و مرکز درمانی را ترک کرده است.  بیمارستان های نمازی و شهید دکتر فقیهی شیراز از مجموعه بیمارستان های  دولتی بوده و ادعای مربوط به دریافت وجه برای ارایه خدمات بستری در بخش اورژانس این بیمارستان ها صحت ندارد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه یادآور شد: پایش آمارهای شبانه روز گذشته در بیمارستان نمازی شیراز  نیز حاکی از آن است که  در آن تاریخ ۲۶۶ بیمار به تریاژ بیمارستان نمازی مراجعه کرده و در این بازه زمانی ۱۸۵ مورد سی تی اسکن برای بیماران بخش های مختلف بیمارستان انجام شده است. همچنین در بیمارستان شهید دکتر فقیهی نیز با خدمت رسانی به بالغ بر۱۵۰ مورد مراجعه طی همین تاریخ، ۱۰۰ مورد سی‌تی‌اسکن  برای مراجعان انجام شده است.

برچسب‌ها سلامت شیراز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت شیراز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز سلامت شیراز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)