Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مساله انتخاب سرمربی جدید برای استقلال پس از قهرمانی در لیگ بیست و یکم، اظهار داشت: بابت این قهرمانی به هواداران تبریک می‌گویم و خوشحالم که این اتفاق بعد از چند سال باعث خوشحالی آن‌ها شد.

کاپیتان اسبق استقلال گفت: استقلال یک تیم ریشه دار و مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام‌ها می‌آیند و می روند اما این نام استقلال است که می‌ماند. باید هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود تا از یارگیری، بدنسازی و سایر مسائل شروع فصل جدید عقب نمانیم. نباید زمان را از دست داد که وقتی به شروع فصل رسیدیم نگران آماده شدن تیم باشیم و افسوس بخوریم که چرا فلانی جذب نشد و... ضمن اینکه الان فوتبالیست و بازیکنی که به اصطلاح کار را برای یک تیم بزرگ در بیاورد،کم شده و به همین خاطر باید سریع‌تر تکلیف سرمربی مشخص شود تا از برنامه‌ها عقب نیفتند.

وی در مورد اینکه مسئولان باشگاه اقداماتی را برای انتخاب مربی خارجی انجام داده‌اند و در این بین نام استراماچونی و لچسکو پررنگ‌تر از سایرین است، عنوان کرد: برخلاف میل باطنی خیلی‌‌ها، علاقه‌ای به مربی خارجی ندارم. دوست دارم گزینه داخلی باشد. کاری هم به جریانات و فضای مجازی ندارم ولی در کل هرکسی را می‌آورند، دوست دارم تیم استقلال موفق باشد تا هواداران خوشحال باشند. به جز این هیچ چیز دیگری برایم اهمیت ندارد.

امیرآبادی در خصوص لزوم تقویت تیم برای فصل جدید مسابقات، گفت: درست است که قهرمانی سخت به دست می‌آید اما نگه داشتن قهرمانی سخت‌تر است چون همه انتظار دارند. شما ببینید تیم رقیب چند سال قهرمان شد، امسال نایب قهرمان شد و همه ناراحت هستند که چرا این اتفاق افتاده، الان توقعات از استقلال بالا رفته است. هواداران به چیزی جز قهرمانی راضی نمی‌شوند و دوست دارند حتی تیمشان به سمت کسب ستاره سوم در آسیا برود.

وی افزود: این اتفاق هم با تقویت تیم شدنی است. خداراشکر مصطفی آجورلو مدیریت خوبی دارد. پیگیری این مسائل و پشتیبانی بر عهده باشگاه است. باید بازیکن خارجی خوب بیاوریم اما لژیونر باید یک سروگردن از بازیکن ایرانی بالاتر باشد و خودش را نشان بدهد. دوران ما جانواریو بود یا ادینیو در تراکتور، لژیونر باید اینطور باشد. نه اینکه دلال‌ها یک سری بازیکن را به باشگاه قابل کنند و بعد هم پرونده سازی شود. شکایت کنند، پنجره بسته شود و جریمه به دلار بدهیم. آن هم با این نرخ دلار. بازیکن خارجی باید با ارزش باشد و به تیم کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی امیر آبادی سرمربی جدید استقلال استراماچونی قهرمانی استقلال مصطفی آجورلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: بسیار بعید است که در بایرن بمانم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از مدت زمان درخشانی که مربیگری چلسی را برعهده داشته صحبت کرده و اعتراف کرد که این اتفاق را در لیگ برتر انگلیس دوست داشت.

بایرن در فوریه اعلام کرد که توخل در‌ پایان فصل به‌صورت دوستانه باشگاه را ترک خواهد کرد. با این حال، نزدیک به 20 هزار هوادار بایرن با امضای یک طومار خواستار حفظ این مربی شدند.

توخل 50 ساله در آستانه بازی مقابل رئال مادرید در مصاحبه با تی‌ان‌تی اسپورت گفته که "بسیار بسیار بسیار بعید" است که برای فصل بعدی در بایرن بماند، حتی اگر این باشگاه قهرمان چمپیونزلیگ شود.

او تایید کرد که "هیچ دلیلی برای رد توافق" او با بایرن وجود ندارد و همچنین از بازگشت احتمالی به لیگ برتر صحبت کرد. او در سپتامبر 2022 چلسی را ترک کرده بود.

مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت به فوتبال انگلیس گفت: "ترجیح می‌دهم جواب ندهم، اما بر کسی پوشیده نیست که کار در را چلسی دوست داشتم، آن را در انگلیس دوست داشتم، زمان بسیار بسیار خاصی بود و آن را به خوبی به یاد دارم."

توخل که در مارس 2023 به‌عنوان سرمربی بایرن منصوب شد، برای اولین‌بار از سال 2012 در کسب عنوان قهرمانی ناکام بود.

این مربی در زمان حضورش در انگلیس، چلسی را به‌عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ در سال 2021 هدایت کرد و همچنین تیم غرب لندن را به فینال‌های متوالی جام حذفی و فینال جام اتحادیه در سال 2022 رساند.

دیگر خبرها

  • توخل: بسیار بعید است که در بایرن بمانم
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • تاثیر عجیب سلمانی روی برد و شاید قهرمانی
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد