Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، منصوری استاندار تهران در بازدیدی که به اتفاق فرماندار شهرستان رباط کریم، امام جمعه این شهر، مجری خط مترو تهران –پرند، پیمانکاران، مشاوران و برخی از عوامل دست‌اندرکار پروژه صورت گرفت، با تاکید بر این نکته که تکمیل و راه اندازی خط مترو تهران-پرند یکی از طرح‌های اولویت دار استان در سال جاری تلقی می‌شود، عزم تمام دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت راه و شهرسازی، استانداری و شهرداری تهران را نشانه جدیت متولیان امر در اتمام این پروژه در اسرع وقت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه خط مترو تهران-پرند در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در بخش عملیات ساختمانی، نیازمند تأمین منابع مالی جهت تکمیل کارهای باقی مانده و خصوصاً خرید و نصب تجهیزات است تا بتوان انتظارات نیم میلیون جمعیت ساکن این شهر را پس از سال‌ها برآورده ساخت اخیراً مراحل تثبیت روسازی مسیر ریلی این خط با استفاده از تجهیزات مکانیزه آغاز شده و در حال انجام بوده و نازک کاری ایستگاه نیز پیگیری می‌شود.

کد خبر 5507458 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران مترو شهرداری تهران شورای شهر تهران سالروز ارتحال امام خمینی سالروز رحلت امام سازمان هواشناسی سازمان حج و زیارت سازمان محیط زیست ساختمان متروپل حج تمتع علیرضا زاکانی پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی بهشت زهرا س بهزیستی مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، مجری خط ۳ متر تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط ۳ گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود" در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

کد خبر 6089646

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود