Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان سامان از برگزاری جلساتی برای ساماندهی باغ‌های گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان ۳۵۰ واحد اقامتی درقالب بوم‌گردی، هتل و ساختمان دارای مجوز در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدتقی گنجعلی فرمادار شهرستان سامان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این شهرستان به سبب موقعیت خاص گردشگری و دسترسی به مرکز استان و استان‌های هم‌جوار به‌عنوان یکی از کانون‌های گردشگری در استان و کشور مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه طبیعت سرسبز سامان سبب شده در تعطیلات به‌عنوان مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران باشد افزود: یکی از مکان‌های سیاحتی در سامان پل زمانخان است که طی دو سه روز گذشته مسافران زیادی از آن دیدن کردند.
 
گنجعلی یادآور شد: در شهرستان سامان 350 واحد اقامتی درقالب بوم‌گردی، هتل و ساختمان دارای مجوز در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفته است.
 
فرماندار شهرستان سامان از برگزاری جلساتی برای ساماندهی باغ‌های گردشگری در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مرتبط در این زمینه آمادگی لازم را برای ارائه مجوز براساس استعلام‌های صورت گرفته قانونی برای متقاضیان دارند.
 
وی با اشاره به اینکه افرادی که قصد دارند در این زمینه فعالیت کنند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری و بخشداری‌ها، گردشگری و جهاد کشاورزی می‌توانند مجوزهای لازم را دریافت کنند اضافه کرد: درخصوص تنظیم بازار هفته گذشته سه جلسه برگزار شد و دستگاه‌های مرتبط مسائل و اقلام مورد نیاز هم در بحث تامین نان برای مسافران مطرح شد و توانستیم عملکرد خوبی در تعطیلات داشته باشیم.
 
گنجعلی بیان داشت: در برنامه‌ریزی‌هایی که در روزهای آتی در سطح شهرستان داریم هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات به مسافران صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رزم  در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان طی سال گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین پارسال بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری