Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@02:39:43 GMT

آشنایی با انواع کابل شبکه ایرانی شرکت رویان کابل

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۳۳۵۹

آشنایی با انواع کابل شبکه ایرانی شرکت رویان کابل

همچنین محصولات ما به کشورهای مختلف نیز صادر میشود، شرکت رویان کابل توانسته در داخل و در خارجاز ایران گواهینامه های بین المللی معتبر در زمینه ساخت انواع کابل شبکه و انواع کابل های برق به دست بیاورد.

ما در ادامه بیشتر افرادی که با کابل های شبکه آشنایی ندارند آشنا خواهیم کرد

کابل شبکه چیست؟

در واقع کابل شبکه یک رابط میان دستگاهها برای اتصال و انتقال اطلاعات از بستر شبکه میباشند، اطلاعات باید از این کابل بین مبدا و مقصد ارسال شود و در جریان باشد، از مهمترین استفاده های که از این نوع کابل میشود در زمینه اینترنت میباشد، کابل اترنت نیز در شبکه محلی (LAN)، شبکه شهری (MAN) و شبکه جهانی (WAN) استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کابل‌هایی که برای اتصال دستگاه‌هایی مانند سوئیچ‌ها، روترها و کامپیوترهای شخصی برای انتقال داده استفاده می‌شوند، کابل اترنت هستند.

معرفی چند محصول کابل شبکه ایرانی از شرکت رویان کابل

 کابل شبکه ایرانی CAT5 SFTP رویان کابل با مشخصات : نوع کالا : کابل شبکه گروه کابل: CAT5   نوع کابل: SFTP  طول کابل : 305 متر نوع روکش کابل: PVC کاربرد : Indoor فرکانس : 100 مگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات : 100 مگابیت بر ثانیه

این نوع کابل از کابل های چهار زوجی CAT5 میباشد با توجه به کیفیت و توانایی این کابل در انتقال اطلاعات 100 مگابیت در ثانیه را دارد و از پهانی باند 100 مگا هرتز پشتیبانی میکند، روکش این کابل آبی رنگ میباشد و در 4 سیم زوج سیم به هم تابید میباشد و روی آن شیلد و فولید کشیده شده است.

کابل شبکه CAT6 SFTP رویان کابل با مشخصات : نوع کالا : کابل شبکه گروه کابل: CAT6   نوع کابل : SFTP طول کابل : 305 متر نوع روکش: کابل LS کاربرد : Indoor فرکانس : 250 مگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات : 1000 مگابیت بر ثانیه

این کابل در رنگ آبی و از گروه CAT6 بوده و دارای روکش  میباشد. این نوع کابل در بازار تجهیزات شبکه به عنوان کابل (شیلد دار و فویل دار) که 4 سیم مسی به هم تابید شده است و دارای شیلد و فویل است. سرعت انتقال اطلاعات آن 1000 مگا بایت در ثانیه است.

 کابل شبکه CAT6 FTP رویان کابل با مشخصات : نوع کالا : کابل شبکه گروه کابل:  CAT6 نوع کابل:  FTP طول کابل : 305 متر نوع روکش کابل: PVC کاربرد : Indoor فرکانس : 250 مگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات : 1000 مگابیت بر ثانیه

این نوع کابل که از نوع پیشرفته UTP بوده و در مقابل نویز ها مقاومت بالایی دارند، و به عنوان کابل عنوان یک کابل FTP ( بدون شیلد و فویل دار) تولید میشوند. این نوع کابل از نوع CAT6 بوده وقابلیت انتقال اطلاعات با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه با پهنای باند فرکانسی 250 مگاهرتز را دارد. روکش این کابل ها از جنس پی وی سی و آبی رنگ است.

کابل شبکه ایرانی CAT5 FTP رویان کابل با مشخصات :

نوع کالا : کابل شبکه گروه کابل: CAT5  نوع کابل: FTP طول کابل : 305 متر نوع روکش کابل  :  PVC کاربرد : Indoor    فرکانس : 100 مگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات : 100 مگابیت بر ثانیه

این نوع کابل نیز از گروه CAT5 میباشد و بدون شیلد و آلومینیوم بوده ( FTP ) و در رنگ آبی تولید میشود، از پهانی باند با فرکانس 100 مگا هرتز را دارد و قدرت انتقال اطلاعات با 100 مگابایت در سرعت را دارد.

مشخصات فنی کابل شبکه ایرانی CAT6 SFTP LS با روکش LS ساخت شرکت رویان :

نوع کالا : کابل شبکه گروه کابل: CAT6       نوع کابل: SFTP   طول کابل : 305 متر نوع روکش کابل : LS کاربرد: Indoor فرکانس : 250 مگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات : 1000 مگابیت بر ثانیه

این نوع کابل ها LS از روکش های ال اس استفاده شده و دود سمی تولید نمی کنند، گروه این نوع کابل ها  CAT6  است و از نوع از نوع SFTP (شیلد دار و فویل دار) هستند. دارای روکش آبی رنگ و قابلیت سرعت انتقال اطلاعات 1000 مگابیت است و دارای پهنای باند فرکانسی 250 مگاهرتز میباشد.

مشخصات فنی کابل شبکه ایرانی CAT6 SFTP اوت دور شرکت رویان کابل : نوع کالا : کابل شبکه گروه کابل: CAT6 نوع کابل : SFTP    طول کابل : 305 متر نوع روکش کابل: PVC کاربرد : Indoor    فرکانس : 250 مگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات : 1000 مگابیت بر ثانیه

روکش این نوع کابل ها از جنس PVC بوده و در رنگ آبی ساخته میشوند و در گروه CAT6 قرار دارند، در 4 سیم به هم تابیده مسی ساخته میشوند و دارای شیلد و فویل دار هستند، دارای پهنای باند 250 مگاهرتز و سرعت انتقال اطلاعات 1000 مگابیت بر ثانیه را دارد. و تاثیر پذیری بسیار کمتری نسبت به نویز ها دارد.

مشخصات فنی کابل شبکه CAT5 UTP اوت دور شرکت رویان کابل : نوع کالا : کابل شبکه گروه کابل: CAT5  نوع کابل: UTP    طول کابل : 305 متر نوع روکش کابل: PVC      کاربرد : Outdoor          فرکانس : 100 مگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات : 100 مگابیت بر ثانیه

روکش این نوع کابل PVC بوده و در رنگ های مشکی تولید میشود و (بدون شیلد و بدون فویل) هستند و از گروه  CAT5 هستند، دارای 4 سیم به هم تابیده و بدون فویل و شیلد هستند، دارای قدرت انتقال اطلاعات با سرعت 100 مگا بایت و پهنای باند فرکانسی 100 مگاهرتز هستند. قالبلیت استفاده در محیط های بیرونی (اوت دور) را دارند.

مشخصات فنی کابل شبکه CAT6 UTP رویان : نوع کالا : کابل شبکه گروه کابل: CAT6 نوع کابل: UTP      طول کابل : 305 متر نوع روکش کابل: PVC کاربرد : Indoor فرکانس : 250 مگاهرتز سرعت انتقال اطلاعات : 1000 مگابیت بر ثانیه

این نوع کابل از گروه CAT6 بوده و در رنگ آبی و جنس روکش PVC ساخته میشود، دارای 4 سیم به هم تابیده از نوع UTP (بدون شیلد و بدون فویل) هستند.دارای سرعت انتقال اطلاعات 1000 مگابیت بر ثانیه و پهنای باند فرکانسی 250 مگاهرتز است.

معرفی مختصر درباره شرکت رویان کابل تولید کنند انواع کابل شبکه ایرانی

شرکت تولیدی سیم و کابل کسری الکتریک ماهان با نام تجاری ( سیم و کابل رویان ) سال ۱۳۸۹ پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنایع در شهرک صنعتی شرق سمنان، واقع در استان سمنان شروع به فعالیت نموده است.

از محصولات مهم این شرکت میتواند تولید ( کابل شبکه و کابل کواکسیال آنتن , کابل قدرت , کابل مخابراتی , کابل برق افشان ) را نام برد، هدف شرکت تولید محصولات در داخل کشور و ایجاد اشتغال زایی با محصولات کاملا ایرانی میباشد، سعی کردیم تا با مواد اولیه با کیفیت و دستگاه های پیشرفته در جهت رفع نیاز بازار داخلی و صادارات گام بزرگی برداریم.

کارخانه سیم و کابل رویان :  سمنان – شهرک صنعتی شرق سمنان – میدان رسالت – خیابان کارفرما – نبش رقابت ۱

تلفن دفتر مرکزی : ۹۲ – ۶۶۳۴۴۳۹۰ (۹۸۲۱+)
فکس دفتر مرکزی: ۶۶۳۴۹۴۴۵ (۹۸۲۱+)

ایمیل:  Info@royancable.ir

وب سایت: www.royancable.ir

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی کابل شبکه کابل شبکه ایرانی رپرتاژ آگهی آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی کابل شبکه گروه کابل پهنای باند فرکانسی انتقال اطلاعات 100 کابل شبکه ایرانی بدون شیلد Indoor فرکانس انواع کابل رنگ آبی سیم به هم PVC کاربرد نوع کالا طول کابل کابل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد

به گزارش قدس آنلاین، این اظهارات «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین پس از آن بیان شد که آمریکا سرانجام کمک‌هایی به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار را عمدتا برای کمک‌های نظامی به این کشور جنگ‌زده اروپایی تصویب کرد.

تلویزیون بی‌بی‌سی گزارش داد، رئیس‌جمهور اوکراین در کنار «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو که روز دوشنبه در سفری از پیش اعلام‌نشده وارد کی‌یف شد، بیان کرد: «ارتش روسیه اکنون سعی می‌کند از سرعت انتقال تسلیحاتی که شرکا به خصوص ایالات متحده برای ما می‌فرستند، بهره ببرد. به همین خاطر است که سرعت انتقال مهمات به معنای ثبات خط مقدم می‌باشد.»

او با طرح این ادعا که «ارتش روسیه آماده اقدامات تهاجمی بیشتر می‌شود»، افزود: «اوکراین به گلوله و سامانه‌های دفاع هوایی نیاز دارد. شرکای ما همه اینها را دارند و آنها باید اکنون در اوکراین برای از بین بردن جاه‌طلبی‌های روسیه تلاش کنند.»

دبیرکل ناتو در جریان سفرش به کی‌یف با اشاره به عضویت اوکراین در ناتو گفت: «جایگاه واقعی اوکراین در ناتو است و بنابراین من سخت تلاش می‌کنم تا اطمینان حاصل شود اوکراین به عضویت این ائتلاف در خواهد آمد. برای این تصمیم ما نیاز داریم که همه متحدان به توافق برسند. ما به اجماع همه و رای ۳۲ عضو ناتو نیاز داریم. ما با هم می‌توانیم حمله روسیه را دفع کنیم. البته من بعید می‌دانم بتوانیم تا ماه ژوئیه (خرداد-تیر) در نشست ناتو به این اجماع برسیم.»

درحالیکه اوکراین با کمبود نیروها و سرعت پایین انتقال تسلیحات دست‌وپنجه نرم می‌کند، روسیه از دستاوردهایی در میدان نبرد خبر می‌دهد.

تلویزیون سی ان ان اخیرا گزارش داد پیشرفت‌های تاکتیکی روسیه در حال حاضر به طور روزانه است و نشان از سرعت این کشور در میدان نبرد از زمان سقوط «آودیوکا» شهری در اوکراین در ماه فوریه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • آشنایی با روش میکرواینجکشن در لقاح مصنوعی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است