Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد در حالیکه مسائل اقتصادی در اولویت اصلی شهروندان آمریکایی قرار دارد، فقط ۳۷ درصد از مردم عملکرد جو بایدن در نحوه اداره اقتصاد این کشور را تایید می‌کنند.

 به نقل از تارنمای شکه ای بی سی نیوز، نظرسنجی مشترک مرکز ایپسوس و شبکه ای بی سی نیوز نشان می دهد که بیشتر آمریکایی اقتصاد، تورم و افزایش بهای گاز را مهمترین مسائلی می دانند که در نظر آنها در انتخابات میان دوره ای آتی کنگره تاثیرگذار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش تورم در آمریکا از پاییز گذشته تاکنون بر زندگی عادی مردم این کشور تاثیر چشمگیری داشته به طوریکه هزینه های کالاها و خدمات رشد داشته است.

در این نظرسنجی جدید عنوان شد که از هر ۱۰ نفر هشت نفر (۸۳ درصد) اعلام کردند که اقتصاد یا مسئله به شدت مهم یا مهم در رای دادن انتخابات میان دوره ای کنگره محسوب می شود.

۸۰ درصد از رای‌دهندگان در این نظرسنجی نیز تصریح کردند که تورم یک عامل بسیار مهم در رای آتی در انتخابات میان دوره ای به حساب می آید.

در این میان آشکار شده است که میزان تایید عملکرد جو بایدن در نحوه هدایت اقتصاد آمریکا برای نامزدهای دمکرات در انتخابات میان دوره ای مشکل ساز خواهد شد. براساس آمارهای این نظرسنجی، فقط ۳۷ درصد از آمریکایی ها عملکرد رئیس جمهوری این کشور را در اداره اقتصاد آمریکا تایید می کنند. همزمان  فقط ۲۸ درصد از آمریکایی عملکرد بایدن را در مدیریت تورم تایید می کنند.

پیش از این شبکه خبری فاکس نیوز گزارش داده بود، از زمانی که جو بایدن در ژانویه ۲۰۲۱ کار خود را آغاز کرده، قیمت هر گالن بنزین (۳.۸ لیتر) درسراسر این کشور بیش از دو برابر افزایش یافته است.

بر اساس داده های انجمن خودروی آمریکا، در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱، میانگین قیمت یک گالن  بنزین در سراسر آمریکا تقریباً ۲.۳۹ دلار بود.   اما در روز شنبه، قیمت متوسط هر گالن بنزین در این کشور  به ۴.۸۱ دلار افزایش یافته که پنج سنت نسبت به روز جمعه نیز گران تر است.

رئیس جمهوری آمریکا طی ماه های گذشته تلاش کرده از تبعات سیاسی ناشی از افزایش قیمت های بنزین جلوگیری کند اما افزایش بهای انرژی تبدیل به کابوسی برای دولت او شده است.

افزایش قیمت بنزین در آمریکا در میان تلاش اتحادیه اروپا برای تحریم نفت روسیه به دلیل جنگ اوکراین و همچنین در میان تورم بی سابقه در آمریکا اتفاق می افتد.



انتهای پیام/


 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتخابات میان دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود

تارنمای آکسیوس گزارش داد که بلینکن به نتانیاهو اطلاع داده است که عملیات نظامی احتمالی در رفح در جنوب نوار غزه با مخالفت واشنگتن مواجه خواهد شد و بر روابط ایالات متحده و رژیم صهیونیستی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

در همین رابطه آکسیوس پیش‌تر به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی خبر داده است که دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، هفته گذشته ارسال یک محموله مهمات ساخت ایالات متحده به این رژیم را به تعویق انداخته است.

مقامات رژیم صهیونیستی به آکسیوس گفته‌اند که این موضوع نگرانی‌های جدی در میان مقامات اسرائیل به وجود آورده و آنها را به تکاپو انداخته است تا از دلیل جلوگیری از ارسال این محموله مطلع شوند.

طبق این گزارش، کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، وزارت خارجه آمریکا و دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز به پرسش‌ها در این باره پاسخ نداده‌اند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که بایدن با انتقاد شدیدی در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت وی از رژیم اسرائیل هستند، روبه‌رو است. در همین حال دولت بایدن در ماه فوریه (بهمن/اسفند) از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که نیروهایش در غزه از تسلیحات ساخت ایالات متحده مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده کنند. اسرائیل در ماه مارس (اسفند/فروردین) یک تضمین‌نامه را امضا و ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران و جهان
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود