Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  محمد جعفر عبدالهی روز دوشنبه به رسانه ها افزود: دادگستری استان سمنان یکی از کارخانه هایی که به ورطه ورشکستگی رفت و فعالیتش متوقف شده بود و حتی بخشی از ماشین آلات این کارخانه به فروش رفته بود را شناسایی کرد و توانست احیا کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد :یکی از مباحث مهم در دستگاه قضایی استان سمنان بر اساس سیاست‌های محول قوه قضائیه ، حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین دانش بنیان درحوزه تولید و کارآفرینی و اشتغال زایی تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این کارخانه که در گذشته با نام کاشی سمند سمنان فعالیت داشت در سال های سابق متوقف شد و با پیگیری های به عمل آمده مدیر عامل سابق به علت ورشکستگی و نداشتن نقدینگی لازم توانایی اداره این شرکت را نداشت که با فراخوانی های قانونی درنتیجه سرمایه گذار جدید ورود پیدا کرد .
عبداللهی تصریح کرد : مالک جدید سرمایه‌گذاری لازم را در این شرکت به عمل آورد و از آنجایی که عملیات تملک از سوی بانک انجام شده بود با پیگیری های بعدی ، همراهی بانک با سرمایه‌گذار جدید به نتیجه رسید و سرمایه‌گذار جدید بخشی از مبلغ مزایده را نقد پرداخت و الباقی مبلغ مزایده به صورت اقساط در حال پرداخت است .
رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: این کارخانه که توسط بخش خصوصی و در سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرد و تا سال ۱۳۹۰ به فعالیتش ادامه داد، پس از مدتی ورشکست شد ، تا آنجا که نه تنها اثری از تولید در کارخانه دیده نمی شد بلکه برخی از تجهیزات هم توقیف و تملک شده و حتی به فروش رسید.
وی اظهار امیدواری کرد: مالک جدید که از تخصص و تجربه لازم جهت راه اندازی مجدد فعالیت آن کارخانه با نام جدید «کاشی هفت آسمان » برخوردار است برای راه اندازی اولیه از نیروی هایی که سابق در آن کارخانه فعالیت داشتند و از انگیزه و مهارت کافی برخوردار بودند دعوت به عمل آورد و در وضعیت فعلی ۳۰ تا ۴۰ کارگر مشغول به کارهستند و تا اتمام راه اندازی که در نیمه دوم سال جاری انجام می شود این کارخانه با ۳۰۰ تا ۴۰۰ نیروی مشغول به کار خواهد شد.
وی به همکاری دیگر دستگاه ها اشاره کرد و افزود: در جریان احیاء این واحد تولیدی استانداری و بانک تجارت همکاری لازم را با سرمایه‌گذار داشتند و این مجموعه دوباره به چرخه فعالیت بازگشته است.
رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطر نشان کرد : دستگاه قضایی استان با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در مرکز استان خود را مکلف به حمایت از واحد های تولیدی می داند تا پس از احیاء و راه اندازی نیز حمایت و پیگیری های بعدی را ادامه دهد تا آن واحدهای تولیدی متوقف نشوند.

برچسب‌ها دادگستری سمنان تولید داخلی سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین اشتغال زایی پروندهٔ خبری عزم دولت سیزدهم برای پایش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی تولید و رونق اشتغال استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری سمنان تولید داخلی دادگستری سمنان تولید داخلی سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین اشتغال زایی دادگستری استان سمنان سرمایه گذار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی مجلسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حاشیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» برگزاری این رویداد را به‌واسطه دغدغه دانشگاه آزاد در افزایش مهارت دانشجویان و توجه به آینده شغلی آنها دانست و اظهار کرد: با این رویداد بستر برای مشارکت بخش صنعت و دانشگاه فراهم شده تا دانشجویان در این رویداد با فرایند‌ها و مسیر‌های ارتباط صنعت و دانشگاه و روش ایجاد بازار کار آشنا شوند و خود را برای آینده آماده کنند.

وی با اشاره به فعالیت گروه پژوهشی سنجش و بیومکانیک ورزشی و استقرار یک غرفه در نمایشگاه رویداد صدرا عنوان کرد: در این حوزه سعی کردیم دانشجویان را با حوزه بیومکانیک ورزشی و چالش‌ها؛ فرصت‌ها و فرایند‌ها آشنا کنیم تا خود را برای فرصت‌های شغلی این رشته در جامعه آماده کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از فعالیت بخش«سنجش استعدادیابی دانشجویان» در این غرفه خبر داد و با اشاره به انجام «آنالیز ساختار قامتی» گفت: در بخش میانسال و افراد سالمند نیز معضلات و مشکلات فراوانی وجود دارد که کمک به حل آن می‌تواند بستری جدید برای ایجاد اشتغال دانشجویان تربیت‌بدنی باشد. در یک تحقیق علمی ۶۷ درصد سالمندان دچار نقص در تعادل هستند و ۶۸ درصد ریسک افتادن دارند که عدم توجه به آن برای خانواده‌ها هزینه‌بر خواهد شد.

مجلسی با اشاره به آموزش ارزیابی تعادل و ارائه برنامه‌های تمرینی و تمرکز بر بخش شناختی سالمندان عنوان: می‌توان تکنیک‌های جدیدی را طراحی کرده و فعالیت جسمی و شناختی را ارتقا داد کما اینکه در این زمینه کار‌های خوبی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه آینده شغلی دانشجویان رشته تربیت‌بدنی دیگر تنها منحصر به معلمی و یا چارت ادارات تربیت‌بدنی نیست، توضیح داد: با رویداد‌هایی مانند صدرا، ارائه فناوری‌ها و اقدامات به‌روز می‌توان با اتصال به صنعت دانشجو را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر