Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون کتبی (به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک) صبح روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ با حضور هزار نفر در دانشگاه های علوم پزشکی مجری دوره فلوشیپ برگزار شد.

پس از برگزاری آزمون، بررسی به اعتراضات آزمون کتبی روز جمعه ۱۳ خرداد از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون انجام شد و دانشگاه ها نتایج آزمون کتبی را به اطلاع داوطلبان رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون شفاهی تمامی رشته ها بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی در مراکز درمانی و آموزشی اعلام شده برگزار می شود. در صورت نیاز، امکان ادامه فرآیند برگزاری مرحله شفاهی آزمون از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ خرداد وجود خواهد داشت.

اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون توسط دانشگاه های متولی برگزاری آزمون خواهد بود. تمامی دانشگاه ها به مدت ۲ هفته پس از برگزاری و اتمام مرحله شفاهی آزمون موظف هستند اعتراضات آزمون شفاهی را بررسی کنند.

دانشگاه های علوم پزشکی مجری برنامه آموزشی موظف هستند پس از اطلاع رسانی به داوطلبین در تاریخ مشخص شده برای دریافت اعتراضات مرحله شفاهی آزمون، بررسی اعتراضات توسط گروه های تخصصی و نیز اعمال نتایج آن اقدام کنند.

پس از آن هیچ گونه اعتراضی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قابلیت بررسی نخواهد داشت.

نتیجه نهایی بعد از بررسی های لازم توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعلام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آزمون کتبی مرحله شفاهی آزمون برگزاری آزمون آزمون کتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • علل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد