Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محسن شایانفر تهیه کننده سینما و تلویزوین درباره زمان شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی «سکه شانس» گفت: به تازگی درخواست پروانه ساخت فیلم سینمایی «سکه شانس» را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد ارائه داده‌ام و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، فیلم را تا نیمه اول تیرماه به کمک سایر عوامل، کلید خواهیم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فیلم قصه نو و جذابی با مضمونی اجتماعی دارد که براساس طنز موقعیت شکل می‌گیرد. فیلم، تقابل بین ۱۰ درصد پولدار و ۹۰ درصد بی‌پول جامعه است و با رویکردی تحلیلی به اختلاف طبقاتی و فاصله میان زندگی مردم می پردازد.

چالش پژمان جمشیدی در یک پرونده تجاوز در سینما |  «علف‌زار» از تبلیغات تلویزیونی محروم است پیگیری خشونت علیه زنان سینما به دور از شیطنت باشد

تهیه کننده «سکه شانس» در زمینه انتخاب بازیگران و سایر عوامل هم چنین توضیح داد: این پروژه بسیار پربازیگر است و فعلا در حال مذاکره با برخی از بازیگران کشور و دعوت از آنها هستیم و به زودی گروه بازیگران فیلم هم تکمیل می‌شود. از عوامل دیگر فیلم فعلا حضور مهدی بدرلو به عنوان مجری طرح و فرزین فرزدنیا به عنوان مدیر تولید قطعی شده است. فیلمنامه این اثر هم با طرحی از خودم توسط سولماز فرخ منش نوشته شده است.

شایان‌فر درباره اینکه کارگردانی فیلم سینمایی را به چه کسی سپرده است، اینطور بیان کرد: سام قریبیان قرار است کارگردانی «سکه شانس» را برعهده بگیرد. البته ما از دو سال پیش مقدمات تولید فیلم را آغاز کردیم اما به دلیل شیوع ویورس کرونا ساخت آن را موقتا متوقف کردیم.

این کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون دلیل گرایش خود به سینما را بی‌مهری مدیران تلویزیون برشمرد و تصریح کرد: من سال‌های زیادی در تلویزیون سریال هایی پرمخاطبی چون «ملکوت»، «خسته‌دلان»، «هست و نیست» و «حکایت‌های کمال» را روی آنتن فرستادم اما در دو سال گذشته مورد بی‌مهری مدیران تلویزیون قرار گرفتم و تصمیم گرفتم فعلا در سینما فیلم بسازم. همان طور که می‌دانید برای سریال «حکایت‌های کمال» دکورهای ماندگاری در شهرک سینمایی غزالی ساخته شد، اما مدیران تلویزیون عزم جدی برای تولید فصل دوم نداشتند و حالا با تغییر مدیران نیز مشخص نیست که سرنوشت فصل دوم سریال چه خواهد شد.

منبع: صبا

کد خبر 681351 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران سکه شانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره بازیگران «خانه به دوش» پس از ۲۰ سال (فیلم) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!