Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اصفهان از افزایش ۶۷ درصدی تردد در محورهای استان اصفهان طی روزهای یازدهم تا پانزدهم خردادماه و جان باختن شش نفر در چهار تصادف طی مدت مذکور، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از یازدهم تا پایان روز پانزدهم خردادماه، تردد در محورهای استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۶۷ درصدی روبه‌رو بوده است و طی مدت مذکور شش نفر در چهار تصادف برون‌شهری استان اصفهان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور مهمترین علت تصادفات توجه نداشتن رانندگان به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده است، افزود: طی سال جاری با توجه به لغو شدن محدودیت‌های کرونایی در کشور با افزایش ترددها نسبت به سال گذشته روبه‌رو هستیم و به عنوان مثال در تعطیلات عید فطر حدوداً ۲۰ میلیون تردد در سطح استان انجام شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه ترددها در محورهای استان درحال انجام و مسیرها نیز باز است، ادامه داد: موضوعی که در بیشتر تصادفات دیده می‌شود توجه نداشتن به جلو است، این موضوع گاهی به صورت عمدی اتفاق می‌افتد که شامل استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و به طور کلی انجام فعالیت‌هایی است که منجر به حواس‌پرتی راننده خودرو می‌شود و گاهی نیز به صورت سهوی به علت خستگی و خواب‌آلودگی اتفاق می‌افتد.

علت تصادف مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه‌ها، در دست بررسی است

وی تصریح کرد: مغز انسان رانندگی کردن در شهر را در رده فعالیت‌های حساس قرار می‌دهد و دقت فرد را بالاتر می‌برد اما در مسیرهای بیرون‌شهر استان اصفهان به علت یکنواختی راه‌ها، وجود بزرگراه و آزادراه و کم بودن گردنه و پیچ، مغز انسان رانندگی را در رده فعالیت‌های دوم و سوم از نظر حساسیت قرار می‌دهد و فرد دچار هیپنوتیزم و خواب‌آلودگی می‌شود.

سرهنگ زارع با اشاره به تصادف حامد سلطانی مجری تلویزیون در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس و جان باختن همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله وی، خاطرنشان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 579995

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رييس پليس راه استان اصفهان ترافيک حوادث ترافیکی آخرین وضعیت ترافیک اصفهان ترافیک شهری آخرین وضعیت ترافیک وضعیت ترافیکی جاده های کشور تردد در محورهای برون شهری وضعیت محورهای استان اصفهان افزایش تردد در محورهای استان اصفهان افزایش تردد جاده ای افزایش تردد در جاده ها افزایش تردد و تصادفات در جاده های استان اصفهان افزایش تردد در جاده های استان اصفهان افزایش تردد د جاده های استان اصفهان حادثه حادثه رانندگی اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران تصادفات رانندگی تصادفات جاده ای تصادفات فوتی مرگ و میر تصادفات تصادفات برون شهری جانباختگان تصادفات آمار تصادفات اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل