Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رومشکان گفت : مردم رومشکان شایسته خدمتند و امروز همه وظیفه داریم در حل مشکلات این شهرستان که حدود ۱۰ سال از ارتقا آن می گذرد تلاش کنیم .

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  حجت اله نصیری پور در گفت و گو با خبرنگاران ،  اظهار کرد : سفر استاندار لرستان به رومشکان سفری پردستاورد بود که امیدواریم مصوبات این سفر به بار بنشیند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه پیگیری مشکلات مردم رومشکان هدف اصلی سفر استاندار لرستان به شهرستان رومشکان بوده است ، افزود : حضور استاندار لرستان به عنوان نماینده عالی دولت در استان در یک شهرستان محروم یقینآ ارزشمند بوده و دستاوردهای محسوسی خواهد داشت .

نصیری پور تصریح کرد : بازدید از مجتمع ورزشی شهدای رومشکان ، بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شبانه روزی برکت چغابل ، بازدید از مدرسه برکت شهید قاسم سلیمانی ، بازدید از مجتمع پرورش شترمرغ در بخش سوری ، بازدید از سید سیمره در رماوند ، بررسی آخرین وضعیت مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی این شهرستان و حضور در جلسه شورای اداری رومشکان  از جمله برنامه های سفر استاندار به رومشکان بوده است .

فرماندار رومشکان بیان کرد: کلنگ زنی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در تیرماه ، تکمیل و بهره برداری از مرکز بهداشتی شهر سوری و روستای رومیانی ، دبیرستان ۶ کلاسه شهید قاسم سلیمانی شهر چغابل ، مدرسه دو کلاسه محمد آباد  ، سالن چند منظوره بانوان در هفته دولت سالجاری و همچنین  تکمیل چمن مصنوعی شهدای رشنو ، آغاز و تکمیل عملیات اجرایی جاده دسترسی عالین آباد به کوهنانی ، رفع نقطه حادثه خیز تنگ بره ، تکمیل مدرسه شهیده سمیه شهر چغابل تا پایان سال ۱۴۰۱ از جمله  مصوباتی بود که در جلسه شورای اداری مور تاکید قرار گرفت .

او عنوان کرد : تامین زمین برای ادارات و طرح جهش مسکن ، مطالعه تامین آب شرب پایدار برای شهرستان ، آغاز عملیات احداث سایت ماهیان خاویاری در حاشیه رودخانه سیمره ، تامین ماشین آلات شهرداری های سوری و چغابل و اداره راهداری ، پرداخت تسهیلات برای ساخت کارخانه شن و ماسه کوهی شهرداری چغابل ، آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری مرکز خدمات جهاد کشاورزی بخش سوری  ، تکمیل کانال آب بر رماوند ، تهیه زمین برای تصفیه خانه شهر چغابل،  حفر دو حلقه چاه ، تجهیز چاه تامین آب روستای آقاجان ، نطرعلیوند و اسد آباد ، تکمیل خط انتقال آب شورابه ، تعیین تکلیف راه دسترسی مرکز بهداشتی سوری ، مطالعه احداث چمن مصنوعی شهر سوری و روستای خیردرار ، تامین اعتبار  پروژه بابا زید به سیمره و رفع معارضین پروژه از دیگر تصمیمات این جلسه بود .

فرماندار رومشکان تاکید کرد : در جلسه شورای اداری  خواستار پرداخت کامل خسارت به کشاورزان و کمک فنی و اعتباری به کشاورزانی که محصولات خود را بیمه نکرده اند شدیم  و همچنین موضوعات مهم دیگری از جمله  پیگیری برای راه اندازی باجه بانکی در شهر سوری،  امهال تسهیلات کشاورزان ، پرداخت تسهیلات برای نصب پنل های خورشیدی و پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه و حل مشکل مرغداران از دیگر موارد مطرح شده ای بود که طرح شد و امیدوار هستیم با پیگیری های بیشتری و توجه مدیران استانی این موضوعات نیز عملیاتی شوند.

انتهای پیام

 

 خبرنگار: عباس دارایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار استاندار رومشکان استاندار لرستان سفر استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بارندگی‌های لرستان تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه در قالب سامانه بارشی اخیر، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد ۴۲.۴ میلی‌متر، بروجرد ۱۱.۱ میلی‌متر، کوهدشت ۵۵.۱ میلی‌متر، الیگودرز ۱۶.۵ میلی‌متر، پلدختر ۵۱.۸ میلی‌متر و دورود ۱۱ میلی‌متر بوده است.

وی همچنین میزان بارش‌ها در الشتر را ۳۶.۴ میلی‌متر، نورآباد ۳۸.۵ میلی‌متر، ازنا ۱۱.۲ میلی‌متر، رومشکان ۹۱.۲ میلی‌متر، چگنی ۴۴ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۳۱.۵ میلی‌متر، «سیلاخور» ۹.۳ میلی‌متر، «سپیددشت» ۴۴ میلی‌متر، «ریمله» ۵۸.۸ میلی‌متر و «شول آباد» ۳۸.۵ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارندگی‌ها در این سامانه بارشی تا کنون را ۳۷ میلی‌متر اعلام کرد.

کد خبر 6095683

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد