Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری گفت: ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و اصلاح محور‌های مواصلاتی به استان اختصاص یافته که ۶ نقطه حادثه‌ساز آن در این شهرستان واقع شده است.

وی گفت: در بخش راه‌های ارتباطی بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال به کل استان اختصاص یافته که اصلاح مسیر‌های ورودی و خروجی به شهر مهاباد در آن لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: اعتبارات مصوب شده شهرستان به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص خواهد یافت.

قادری گفت: علاوه بر اعتبارات در نظر گرفته شده، ساماندهی و ارتقای مشخصات فنی برخی از محور‌های مواصلاتی از جمله مسیر مهاباد به سردشت و مهاباد بوکان در قالب بسته پیشنهادی تقدیم هیات دولت شده است.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در بحث ساماندهی حاشیه سد مهاباد اختصاص یافته که با اولویت نیازمندی‌های امور آب و کار کارشناسی هزینه خواهد شد.

قادری گفت: در بخش بهداشت و درمان هم ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تداوم ساخت بیمارستان دولتی ۳۵۰ تختخوابی مهاباد اختصاص یافته که با آن اعتبار بخش عمده سازه بیمارستان تکمیل خواهد شد.

وی گفت: توسعه فضا‌های آموزشی، حذف کلاس‌های کانکسی و توجه به زیرساخت‌های فضای ورزشی در کنار تجهیز و تکمیل اماکن ورزشی از دیگر بخش‌هایی است که از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به آن‌ها توجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور دستاورد سفر هیات دولت فرمانداری مهاباد میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از افزایش ایمنی معابر و بوستان‌ها با توسعه سیستم روشنایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مسعود حبیبی اظهار کرد: روشنایی معابر و میادین، یکی از مبلمان‌های شهری محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای در معماری و شهرسازی برخوردار بوده و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی روشنایی بوستان‌ها، معابر و میادین اجرا شد، گفت: در این راستا عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی و پرژکتورها و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف ال ای دی به جای لامپ‌های گازی بر اساس نیاز و اولویت‌بندی پروژه‌های توسعه محله‌ای در بوستان‌ها، معابر و فضاهای سبز سطح شهر در حال اجراست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به افزایش روشنایی میادین، معابر و بوستان‌ها افزود: با توجه به ویژگی‌های خاص جمعیتی، تأمین روشنایی کافی، رفع فضاهای بی‌دفاع و تاریک با نصب پایه چراغ‌های کم‌مصرف همچنان در حال اجرا است.

حبیبی افزود: این اقدام با تعویض ۲۰ دستگاه پرژکتور ال ای دی ۱۰۰ وات در ورودی شرقی شهر، ۳۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات در بوستان پاسداران، ۱۰ دستگاه سر چراغ ال ای دی ۳۵ وات در میدان زاینده رود و ۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات برای اصلاح و بهینه سازی روشنایی بلوار کاشانی صورت گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی نوسازی سیستم روشنایی مابقی نقاط شهرکرد در این طرح انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای توسعه سیستم روشنایی هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 751494

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۷ مصوبه سفر اول رییس جمهور به مرکزی
  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد