Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:29:09 GMT

ساختمان نا ایمن در جهرم تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۴۲۹۰

ساختمان نا ایمن در جهرم تخریب شد

محمد شهرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: پس از دریافت گزارش در خصوص ناایمن بودن یکی از ساختمان‌های شهر جهرم و بازدید توسط فرماندار و شهردار دستور تشکیل کمیته فنی توسط فرماندار صادر و سازمان نظام مهندسی ساختمان مسئول پیگیری امور شد.

وی افزود: پس از پیگیری‌های بعمل آمده توسط نظام مهندسی شهرستان با مدیریت و همکاری ریاست سازمان استان کمیته فنی تشکیل و در کمتر از ۲۴ ساعت به جهرم اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نظام مهندسی جهرم بیان کرد: پس از بازدید و معاینات فنی ساختمان مذکور دستورات اولیه جهت ایمن سازی و رفع خطرات احتمالی صادر و از همان روز پیمانکار مشغول به کار شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای متخصص شهرستان جهت انجام عملیات مانیتورینگ و پایش بیشتر و ارائه گزارش به کمیته فنی دستورات لازم را دریافت کردند. شهرزاد گفت: اکیپ‌های متخصص از مهندسین عضو کارگروه نظارت عالیه شهرستان در حال پایش و رسیدگی به گزارشات مردمی در خصوص ساختمان‌های ناایمن هستند و تاکنون گزارشی دال بر ناایمن بودن ساختمان‌های شهرستان دریافت نشده است. وی عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی ضمن حفظ آرامش خود این سازمان را جهت پیگیری امور مطلع کنند.

کد خبر 5507583

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم ساختمان های ناایمن تخریب بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد ساختمان متروپل امام خمینی ره دهه کرامت خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اجتماع سلام فرمانده مراسم ارتحال امام خمینی ره تبریز گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است

به گزارش خبرآنلاین، تصمیم به تخریب ساختمان مجاور مجموعه تئاتر سنگلج از دو جهت مورد انتقاد کارشناسان است.

دنیای اقتصاد نوشت: یکی ریسک بالای تخریب ساختمان کناری برای بنای ۶۰ساله سنگلج و دیگری، بی‌توجهی شهرداری به توافقات پیشین برای توسعه بنای سنگلج و الحاق ساختمان کناری به این مجموعه. تماشاخانه سنگلج یکی از بناهای قدیمی شهر تهران است که در تاریخ ۲ آذر ۱۳۸۸ به شماره ۲۷۴۶۹ در فهرست آثار ملی ثبت شد. طبق ضوابط و قوانین، برای بناهای ثبت‌شده باید حریم تعیین شود.

طبق قانون حریم در زمان ثبت تعیین می‌شود ولی اگر حریم در نظر گرفته نشود، پلاک چسبیده به ملک حق تخریب و ساخت‌وساز ندارد. اگر هم تخریب شود نباید مرتفع‌تر نسبت به ساختمان ثبت‌شده ساخته شود.

به‌رغم این محدودیت‌ها اما شهرداری درصدد ساخت یک بنای جدید به جای بنای کناری سنگلج است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899610

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد