Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آژانس گارد مرزی لهستان روز دوشنبه گزارش داد لهستان تاکنون 3 میلیون و 859 هزار پناهجو را پذیرفته است که از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در 24 فوریه از اوکراین فرار کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل آریا؛این آژانس در توییتی اضافه کرد که حدود 20800 پناهجو در روز یکشنبه وارد کشور شدند در حالی که روز قبل 23100 پناهجو وارد کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است که لهستان لایحه‌ای را در مارس گذشته به تصویب رساند که بسته حمایتی گسترده‌ای را برای پناهندگان اوکراینی که از کشورشان فرار می‌کنند ارائه می‌کند که براساس آن اقامت قانونی در لهستان اعطا می‌شود و حق دسترسی به آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و خدمات اجتماعی تضمین می‌شود. .

جنگ روسیه و اوکراین وارد سومین ماه خود شده است زیرا از زمان آغاز عملیات روسیه در خاک اوکراین در 24 فوریه، هزاران سرباز از هر دو طرف کشته و میلیون ها نفر از طرف اوکراینی آواره شده اند.

چندین کشور تحریم های اقتصادی قابل توجهی را علیه مسکو اعمال کرده اند، در حالی که روسیه با اعمال تحریم های شخصی علیه تعدادی از رهبران آمریکایی و کانادایی واکنش نشان داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لهستان اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه

در همان صبح حملات اوکراینی‎ها به این پایگاه هوایی، ویدئویی منتشر شد که واضح است طی حملات اوکراینی‎ها، انبار ذخیره کیت‎های هدایت ماهواره‎ای بالدار UMPC مورد حمله قرار گرفته‎اند. با انتشار تصاویر ماهواره‎ای نتایج حملات اوکراینی‎ها توسط اکانت‎های اوسینت غربی، در سمت دیگری از این پایگاه هوایی به‎نظر هدف دیگری مورد اصابت قرار گرفته است که در ماه مارس در کنار آن رمپ، جنگنده سوخو-۳۵ پارک بوده است و در حال حاضر مشخص نیست که این اثر مربوط به چه چیزی است. همچنین این اکانت اوسینت مدعی شده است که به جنگنده سوخو Su-35S که در رمپ نزدیک به محل قرار گرفتن کیت‎های UMPC قرار داشته است، آسیبی وارد شده است که اگر در آخر ویدئو دقت کنید همان جنگنده‎های سوخو-۳۴ و سوخو-۳۵ قابل مشاهده هستند که به‎نظر نمی‎رسد که آسیبی به آن‎ها وارد شده باشد. منبع: پارتیزان

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902091

دیگر خبرها

  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • آمریکا روسیه را به استفاده از «سلاح شیمیایی» در اوکراین متهم کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد