Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای غلام رضا رستمیان گفت: مسافران حج باید ساک و چمدان‌های خود را ۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از پرواز حج خود به مدیران کاروان‌ها تحویل دهند تا از طریق کاروان‌ها بار حجاج را به فرودگاه‌ها تحویل و در اختیار شرکت هواپیمایی ایران ایر برای جابه جایی قرار دهند.

به گفته مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اولین پرواز حجاج از ۲۲ خرداد آغاز و اولین پرواز‌ها از شهر‌های کرمان، تبریز و تهران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، اهواز، ساری، یزد، کرمان، اردبیل، تبریز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و شیراز آماده پذیرش و اعزام زائران خانه خدا به عربستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل پرواز حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی

اسماعیل رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از استان قم راهی سرزمین وحی می شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان قم گفت: حجاج استان قم در قالب ۱۹ کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد ۱۹ کاروان مدینه اول و ۶ کاروان نیز مدینه دوم هستند.

وی بیان کرد: برای حجاج جلسات آموزشی مختلفی با موضوعات احکام، مسائل بهداشتی، فرهنگی و امنیتی برنامه ریزی شده تا با آمادگی کامل نسبت به مناسک حج به این سفر معنوی اعزام شوند.

رستمی ادامه داد: حاجیان استان قم از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند و آخرین برنامه پروازی نیز ۱۷ خردادماه خواهد بود.

مدیر کل حج و زیارت استان قم، میانگین سن حجاج قمی را ۵۷ سال عنوان کرد و افزود: ۵۵ درصد از اعزامی های استان قم به حج از بانوان و ۴۵ درصد نیز از آقایان هستند.

کد خبر 6096855

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!