Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گسترش استفاده مردم ایران از فضای مجازی و تأثیر گذاری روز افزون این فضا روی سلایق و افکار آنها، کسب و کارها ناچار به اختصاص زمان و سرمایه برای رقابت در این فضا هستند.

اما فضای مجازی برعکس فضای واقعی قوانین خاص خود را دارد و رقابت در این فضا بسیار سخت‌تر است. در ادامه این مقاله مزایا و معایب دو روش خرید پیج اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام که اکثر کسب و کارها جهت استارت فعالیت در اینستاگرام انتخاب می‌کنند را شرح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما ناچار هستید که از ابزارهای موجود استفاده کنید:

طبیعی است که در کنار گسترش استفاده کسب و کارها از فضای مجازی، ابزارهایی برای سهولت رشد و فعالیت در این فضا نیز ایجاد و گسترش پیدا خواهند کرد. اگر کسب و کاری دارید و قصد فعالیت در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری دارید ناچار هستید که از این ابزارهای موجود استفاده کنید چون بدون استفاده از این ابزارها پیشرفت فعالیت شما در این فضا بسیار بسیار زمانبر خواهد بود. پس تصور اینکه استفاده از ابزارها اشتباه است و نباید سمت آنها بروید یک تصور غلط می‌باشد.

نکته مهم استفاده صحیح از این ابزارها است که باعث رشد یا نابودی کسب و کار شما خواهد شد.

افزایش فالوور اینستاگرام به هر قیمتی:

تقریباً ۹۰ درصد کسب و کارها بعد از ساخت پیج اینستاگرام و پر کردن بایو پیج در اقدام بعدی به فکر افزایش فالوور اینستاگرام از هر روشی هستند! بدون اینکه محتوایی در پیج ایجاد کرده باشند یا خدمات خود را معرفی کرده باشند یا اصلاً بدون فراگیری اصول فعالیت در اینستاگرام اقدام به خرید فالوور یا خرید پیج می‌کنند! گویی افرادی زیادی در صف‌های طولانی منتظر هستند که این عزیزان پیج شأن را بسازند و از انها خرید کنند تنها مشکل شان این است که تعداد فالوورشان پایین است!!

مهمترین چیزی که شما در اینستاگرام باید یاد بگیرید روش تولید محتوا و تعامل با مخاطبتان است که قبل از هر اقدام ابتدا باید این مورد را به خوبی فرا بگیرید. این امر میسر نخواهد شد مگر با تعامل مخاطبین اولیه تان. پس قبل از هر چیزی شما باید محتوا بسازید و روی پیج تان قرار بدهید و کم کم مخاطبین خود را جمع کنید در خلال این پروسه شما آموزش می‌بینید که کدام محتوا بیشتر روی مخاطب شما تأثیر می‌گذارد و کدام یکی کمتر. این چیزی نیست که شما از کسی بپرسید بلکه هر موضوع و خدمات و پیجی در اینستاگرام مخاطب متفاوتی دارد و نیاز هست که شما قلق تولید محتوای مخصوص به پیج خود را خودتان بیاموزید.

خرید پیج آماده اینستاگرام:

بدون هیچ مقدمه‌ای عرض می‌کنیم که خرید پیج اینستاگرام مهلک ترین اشتباهی است که می‌تواند سرمایه، زمان و کسب و کار شما را نابود کند. شما یک پیج میخرید به خیال اینکه این پیج چند هزار نفری و آماده ارائه خدمات است و دیگر هزینه تبلیغات ندارید و از فردا فروش محصول و خدمات را آغاز می‌کنید! اما از فردای همان روز متوجه خواهید شد که با هر پستی که در این پیج می‌گذارید دسته دسته فالوورهای آن شما را آنفالو می‌کنند؟! اما چرا؟

دوست عزیز، این پیج ها اکثراً با محتوای زرد یا مستهجن اقدام به جذب فالوور می‌کنند و در کمترین زمان ممکن عده‌ای معلوم حال متناسب با این محتوا سریع این پیج ها را فالو می‌کنند مقدار زیادی هم فالوور فیک به آن اضافه می‌کنند و به شما می‌فروشند. وقتی شما موضوع پیج را تغییر می‌دهید این افراد که تنها به دلیل همان محتوای زرد پیج را فالو کرده بودند سریعاً شروع به آنفالو می‌کنند. این اقدام هم باعث کاهش شدید فالوورهای پیج می‌شود هم اینستاگرام به دلیل این حجم از ریزش پیج شما را برای همیشه از صفحه اکسپلور حذف می‌کند و حتی پست‌های بعدی تان را نیز به ۸۰ درصد مخاطبینتان نمایش نخواهد داد.

اما این همه ماجرا نیست! شما که سرمایه و زمان خود را از دست رفته می‌بینید اقدام به صرف هزینه و تبلیغات بیشتر می‌کنید تا بلکه فالوورهای جدیدی دریافت کنید و مجدداً پیج به جایگاه قبلی بازگردد. در ۹۰ درصد مواقع این اتفاق نمی‌افتد اما اگر هم پیج شما با زحمات شبانه روزی تان دوباره اوج بگیرید هر زمان امکان از دسترس خارج شدن پیج تان وجود دارد!!! چرا؟

چون این پیج متعلق به شما نیست و اینستاگرام ایمیل اولی که پیج با آن ساخته شده است را صاحب اصلی آن می‌داند و و آن فرد هر زمانی که اراده کند با همان ایمیل می‌تواند با اینستاگرام مکاتبه کرده و پیج را از دسترس شما خارج و خودش مجدداً آن را تصاحب کند! زیبا نیست؟!!

هرچقدر شما رمز عبور و مشخصات پیج را تغییر دهید هم فایده ندارد و اینستاگرام بدون اجازه شما پیج را از دسترس شما خارج می‌کند. اکثر کلاهبرداری در زمینه فروش پیج اینستاگرام مربوط به همین مورد است و افرادی که پیج ها رو می‌فروشند بعد از مدتی مجدداً آنها را تصاحب کرده و به فرد دیگری می‌فروشند.

خرید فالوور اینستاگرام:

خب روش دیگری که صاحبین مشاغل به دنبالش هستند تا سریع‌تر رشد کنند خرید فالوور هست. با تمام بحث‌هایی که پیرامون تأثیرات منفی و مثبت خرید فالوور گفته شده باید این را بدانید که خرید فالوور، گزینه بسیار بهتری به نسبت خرید پیج است. اما این را هم باید بدانید که خرید فالوور قرار نیست پیج شما را با انبوهی از فالوورهای واقعی و فعال پر کند و از همان فردای خرید فالوور شما شروع به فروش محصولاتتان کنید. فالوورهایی که خرید می‌کنید در انواع و اقسام و تحت عناوین مختلفی ارائه می‌شوند اما وجه مشترک تمام آن‌ها این است که هیچکدام فعال نیستند. غیر ممکن است که شما برای مثال ۱۰ هزار فالوور خریداری کنید و یک وب سایت یک ارتش آماده ۱۰ هزار نفری داشته باشد و به آن‌ها دستور دهد همان لحظه شما را فالو کرده و محصولاتتان را خرید کنند! تمامی این فالوور غیرفعال خواهند بود. در واقع خرید فالوور تنها یک مزیت دارد و آن هم تأثیر روانی است که روی ذهن مخاطب شما می‌گذارد که در نگاه اول با توجه به تعداد فالوور بالای شما راحت تر به پیج شما اعتماد خواهد کرد.

حالا از کجا فالوور بخرید؟ یکی از وب سایت‌هایی که چندین سال در زمینه فروش فالوور به ارائه خدمات مشغول است وب سایت فالووربالا می‌باشد که بهترین کیفیت ممکن و متنوع‌ترین خدمات شبکه‌های اجتماعی را می‌توانید در این سایت تجربه کنید.

جهت خرید فالوور از وب سایت فالووربالا می‌توانید عبارت مقابل را در گوگل سرچ کنید: خرید فالوور اینستاگرام از سایت فالووربالا

خرید فالوور بدون ضرر رساندن به پیج:

خرید بیش از حد فالوور نه تنها مفید نیست بلکه می‌تواند به شدت به نرخ نمایش و بازدید پیج شما آسیب برساند پس را چاره چیست؟

سعی کنید هیچ گاه بیشتر از نصف فالوورهای واقعی و طبیعی پیجتان فالوور خریداری نکنید. برای مثال اگر ۱۰۰۰ فالوور واقعی و طبیعی دارید بیش از ۵۰۰ فالوور خریداری نکنید. همیشه باید تعداد فالوورهای واقعی پیج تان ۵۰ درصد بیش از فالوورهای خریداری شده تان باشد.

کد خبر 579986

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام فالوور ترفند افزایش فالوور کاربران اینستاگرام شبکه اجتماعی اینستاگرام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فالوور اینستاگرام پیج اینستاگرام خرید فالوور کسب و کارها خرید پیج پیج شما وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد