Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناجی ظهر دوشنبه در بازدید از اجرای طرح‌های زیرساختی مناطق عشایری خوی اظهار کرد: ساماندهی یک هزار کیلومتر ایل راه، تأمین آب آشامیدنی، ساخت استخر آب، تأمین سامانه‌های خورشیدی از جمله این طرح هاست که در آستانه کوچ عشایر در استان در دست اجرا هستند.

وی مهمترین مشکل مناطق عشایری استان را کمبود آب شرب اعلام و تصریح کرد: برای جلوگیری از این مشکل علاوه بر اجرای طرح‌های تأمین آب، استفاده از تانکرهای آب رسان و اجرای آبشخورهای دامی نیز در دستور کار قرار گرفته است

مدیرکل امور عشایری استان تصریح کرد: امسال برای تکمیل زیر ساخت‌ها و تأمین نیازهای عشایر ی استان بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود

وی سهم مناطق عشایری شهرستان خوی را ساماندهی و بازسازی ۷۰ کیلومتر ایل راه و اجرای ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر انتقال آب آشامیدنی اعلام و تصریح کرد: این طرح‌ها بزودی به بهره برداری می‌رسد

ناجی با توجه به خشکسالی‌ها، وضعیت مراتع ییلاقات استان را در سال جاری نسبت به پارسال مناسب عنوان و تصریح کرد: عشایر استان در حال حاضر در میان بندها هستند و از اول تیرماه کوچ عشایر به ییلاقات شروع می‌شود.

وی گفت: عشایر استان آذربایجان غربی با تولید ۵۰ هزار تن شیر رتبه نخست را در کشور در این زمینه به خود اختصاص داده‌اند

کد خبر 5507614

منبع: مهر

کلیدواژه: عشایر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی علی ناجی بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد ساختمان متروپل امام خمینی ره دهه کرامت خطبه های نماز جمعه اجتماع سلام فرمانده مراسم ارتحال امام خمینی ره آمار کرونا تبریز گناوه مناطق عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام