Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:46:13 GMT

رفع تصرف حدود ۹ هزار متر مربع اراضی دولتی در استان قم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۴۶۲۴

رفع تصرف حدود ۹ هزار متر مربع اراضی دولتی در استان قم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادقی روز ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سه مأموریت انجام شده به همت یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان قم حدود ۹ هزار مترمربع اراضی دولتی در محدوده بلوار غدیر قم و شهر کهک با اجرای حکم، رفع تصرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: این اقدام در نیمه خرداد امسال به منظور آزادسازی اراضی دولتی متصرف شده انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی ادامه داد: در یکی از مأموریت‌های انجام شده، ۱۰۲۵ مترمربع از اراضی تجاری در بلوار غدیر شهر قم رفع تصرف شد که ارزش ریالی آن در حدود ۶۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: در دیگر اقدام انجام شده طی نیمه اول خرداد امسال، ۲ قطعه زمین زراعی در شهر کهک رفع تصرف شد.

صادقی با بیان اینکه مساحت این ۲ قطعه زمین ۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع است که از متصرفین خلع ید شد و افزود: ارزش هر کدام از این زمین‌ها ۱۴۰ میلیاردریال و دیگری ۱۴ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

کد خبر 5507634

منبع: مهر

کلیدواژه: قم رفع تصرف از اراضی ملی رفع تصرف از حریم راه ها بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد ساختمان متروپل امام خمینی ره دهه کرامت خطبه های نماز جمعه اجتماع سلام فرمانده مراسم ارتحال امام خمینی ره آمار کرونا تبریز گناوه اراضی دولتی انجام شد رفع تصرف تصرف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع ابی این شهرستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، گفت: اولین مرحله رها سازی آب سد اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا میشود.    رییس شورای حفاظت از منابع اب سلماس افزود: این امر به جهت تامین حق آبه کشاورزان صورت می‌گیرد تا با توجه به خشکسالی، سال زراعی جاری بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.   وی در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، اظهار کرد: ۲۶میلون متر مکعب اب برای ابیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته است    کاظمی گفت؛ این میزان اب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠درصد افزایش دارد    او گفت: اب حدود ۱۲هزار هکتار اراضی این شهرستان از سد‌های زولا و دریک تامین میشوند

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد