Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشیدنی های قهوه مورد علاقه خود را با فناوری نوآورانه و حرفه ای اسپرسو ساز دلونگی 685 در خانه بسازید. از یک اسپرسوی غنی و صاف لذت ببرید - یا قهوه خود را با یک لایه شیر مخملی با استفاده از سیستم کاپوچینوی قابل تنظیم به پایان برسانید.

قیمت دلونگی ۶۸۵

قیمت دلونگی ۶۸۵ منحصر به فرد بوده و باDedica  بدنه فلزی براق و روکش فولاد ضد زنگ، رنگی از طراحی اصیل ایتالیایی را به هر آشپزخانه ای اضافه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


نحوه کار با دستگاه اسپرسو ساز دلونگی 685

کار با دستگاه اسپرسو ساز دلونگی 685 پیچیدگی خاصی ندارد. برای اولین استفاده بهتر است که اجزای دستگاه را آبکشی و تمیز کنید تا از نظر بهداشتی هم مشکلی به وجود نیاید. سپس مخزن دستگاه را از آب پر کنید. سپس دستگاه را روشن می کنیم و چراغ های یک فنجان و دو فنجان بالای دستگاه نمایش داده می شود و به صورت چشمک زن است. دقت داشته باشید که چشمک زن بودن چراغ ها تا زمانی ادامه پیدا می کند که دستگاه هنوز گرم نشده و وقتی گرم و آماده به کار شد، چراغ ها ثابت می ماند. سپس لیوانی در زیر نازل بخار قرار دهید و اجازه دهید حدود 100 میلی لیتر بخار خارج شود. سپس بدون ریختن پودر قهوه در داخل فیلتر، پورتا فیلتر را به هد گروپ وصل کنید. بعد از وصل کردن دکمه دو فنجان یا دبل را فشار دهید و این کار را باید پنج بار تکرار کنید.

دقت داشته باشید که برای استفاده از اسپرسو ساز دلونگی 685 حتماً باید از پودر قهوه اسپرسو استفاده کنید. برای تنظیم دمای قهوه دکمه بخار را که کنار دکمه دو کاپ قرار گرفته، فشار دهید تا چراغ ها شروع به چشمک زدن کنند. اگر دکمه تک کاپ را فشار دهید قهوه با دمای پایین به شما تحویل داده می شود. اگر دکمه دبل را فشار دهید با دمای متوسط و دکمه بخار با دمای بالا قهوه شما را آماده می کند.

قیمت دلونگی 685
 

تنظیمات دلونگی 685

تقریباً نحوه تنظیمات اسپرسو ساز دلونگی 685 را در قسمت قبل توضیح دادیم. اما باز هم به آن اشاره می کنیم. برای دسترسی داشتن به تنظیمات این دستگاه اول مطمئن شوید که دلونگی 685 آماده کار است. سپس یکی از دکمه ها را فشار داده و برای ده ثانیه نگه دارید. وقتی هر سه دکمه در حال چشمک زدن هستند، دستگاه آماده تنظیم است. تنظیماتی که دوست دارید را همانطور که توضیح دادیم اعمال کنید و برای خروج از تنظیمات و منو، پانزده ثانیه صبر کنید. اگر در این فاصله تنظیماتی انتخاب نشود، دستگاه به طور اتوماتیک تنظیمات را نگه می دارد و آماده کار می شود.

با سیستم مخصوص این اسپرسوساز، حتی می‌ توانید عطر و طعم قهوه‌ خود را انتخاب کنید. این ویژگی مختص تهیه‌ی قهوه‌ فرانسه است. می‌ توانید با استفاده از تنظیم عطر و طعم، با توجه به سلیقه شخصی خود، عطر و طعم غلیظ (Strong) یا ملایم (Light) را انتخاب کنید.

این قابلیت در واقع غلظت قهوه را تنظیم می‌ کند.اسپرسو ساز دلونگی EC685 سیستم خاموشی خودکار قابل تنظیم هم دارد. دلونگی 685 امکان تهیه‌ی اسپرسو، لاته، کاپوچینو و قهوه‌ فرانسه را برای شما فراهم می کند. همچنین اسپرسو ساز دلونگی 685 دارای ارتفاع قابل تنظیم در دو سایز 8 سانتیمتر و 12 سانتیمتر می باشد.
چگونه اسپرسوی بهتری درست کنیم؟

توصیه هایی برای تولید اسپرسوی بهتر:

    از اسپرسو تازه آسیاب شده استفاده کنید.
    دانه های قهوه را در ظرفی خنک، تاریک و خشک نگهداری کنید. در صورت امکان با وکیوم بسته بندی شود.
    فنجان های اسپرسو و کاپوچینو خود را با استفاده از محل نگهداری فنجان گرم کن در بالای دستگاه از قبل گرم کنید.
    با گرم کردن فیلتر / نگهدارنده فیلتر قبل از تهیه قهوه، اطمینان حاصل کنید که اولین قهوه شما دمای ایده آلی دارد. به سادگی فیلتر / نگهدارنده فیلتر (بدون قهوه) را در دستگاه قرار دهید و یک فنجان را زیر آن قرار دهید. گزینه تک فنجان را انتخاب کنید تا آب گرم از فیلتر به داخل فنجان عبور کند.
    برای بهترین نتیجه از یک سطح قهوه تازه آسیاب شده استفاده کنید. تقریباً 7 گرم است.
    فشار دادن و پرس بسیار مهم است زیرا اعمال فشار بسیار کم باعث ضعیف شدن قهوه (تحت استخراج) می شود و اعمال فشار زیاد ممکن است منجر به قهوه غلیظ و سوخته (بیش از حد استخراج) شود.
    اندازه آسیاب می تواند بر قدرت دم کردن تأثیر بگذارد.

اگر قهوه خیلی درشت آسیاب شود، قهوه خیلی سریع جریان می یابد و ضعیف می شود. قهوه ای که خیلی ریز آسیاب شود به آرامی جریان می یابد و ممکن است غلیظ یا بسوزد (بیش از حد استخراج شود).

    قبل از قرار دادن در دستگاه برای دم کردن، هرگونه تفاله قهوه باقیمانده را از لبه نگهدارنده فیلتر/فیلتر جدا کنید.

کار با اسپرسو ساز دلونگی 685

 

بررسی اسپرسو ساز 685

اسپرسو ساز دلونگی 685 ویژگی ها و مشخصات مختلفی دارد. این دستگاه سیستم کاپوچینو ساز

و حالت آماده به کار دارد. همچنین فیلتر آب و قابلیت تولید کف شیر را دارد. با داشتن نازل بخار می توانید با آن بخار و کف تولید کنید. اما توجه کنید که اسپرسو ساز 685 آسیاب قهوه ندارد.

قابلیت تنظیم دمای قهوه (سرد ، ولرم ، داغ) و قابلیت تنظیم غلظت قهوه داشته و دارای قطع کن خودکار می باشد. جنس بدنه این دستگاه استیل بوده و ابعاد 300x150x330 میلیمتر و وزن 5 کیلوگرم را دارا می باشد. از جمله مزایای اسپرسو ساز دلونگی 685 این است که سیستم کاپوچینو ساز دارد.

توان مصرفی 1350 وات داشته و فشار بخار15  بار با ظرفیت مخزن 1.1  لیتر دارد.

امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل دارد اما مخزن شیر ندارد.

حداکثر ارتفاع مجاز، 12 سانتیمتر است.

نوشیدنی‌ های قابل تهیه با دلونگی 685 شامل اسپرسو، کاپوچینو، لاته، لاته ماکیاتو، آمریکانو و هات چاکلت می باشد.

صفحه نمایش این اسپرسو ساز معمولی است اما سینی چکه گیر دارد.

دارای 2 عدد نازل قهوه، دارای سیستم خاموش کن خودکار، دارای سیستم کاپچینو ساز بوده و قابلیت استفاده از پودر قهوه و قابلیت تنظیم میزان بخار به صورت دستی دارد. مجهز به گرم کن فنجان و مجهز به نشانگر سطح آب است.

اسپرسو ساز دلونگی 685 مجهز به یک پورتا فیلترحرفه ای 500 گرمی می باشد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اسپرسو ساز دلونگی 685 فشار دهید چراغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی

کارگر افغانستانی اخراجی قهوه‌خانه وقتی فهمید فرد دیگری به جای او مشغول کار شده در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران، بیست و هشتم فروردین‌، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهرری به تیم جنایی اعلام شد.بررسی‌ها نشان می‌داد مرد افغانستانی با ضربه چاقو از ناحیه گلو به قتل رسیده بود. عامل این جنایت پس از قتل قلیان‌های قهوه‌خانه را نیز شکسته و متواری شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند، کارگر سابق قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی وارد قهوه‌خانه شده و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستان خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه گفت: مــالک قبلاً اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم بعد هم فرد دیگری را به جای او استخدام کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد اما متهم کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد. تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی