Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@04:36:46 GMT

قضاوت برادران حیدری در جام ملت های آسیا

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۴۷۰۱

داوران همدانی برای قضاوت در جام ملت‌های فوتبال آسیا انتخاب شدند

سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان از انتخاب ۲ داور بین المللی این استان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای قضاوت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خبر داد.

به گزارش طرفداری، علیرضا صفی زاده به ایرنا گفت:

دور نهایی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین با حضور ۲۴ تیم در قالب ۶ گروه از اواخر ماه جاری در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد:

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بیژن حیدری داور بین المللی استان همدان، مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتبال آسیا از گروه F را قضاوت می‌کند.

صفی زاده افزود:

این رقابت‌ها از هجدهم خردادماه جاری در شهر بیشکک قرقیزستان و با حضور تیم‌های جمهوری قرقیزستان، تاجیکستان، میانمار و سنگاپور برگزار می‌شود.

به گفته وی، همچنین پیام حیدری دیگر داور بین المللی لسالت همدان نیز قضاوت دیدارهای گروه D را برعهده خواهد داشت.

سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان افزود:

تیم‌های هند، هنگ کنگ، افغانستان و کامبوج در این گروه با هم رقابت دارند.

۲۴ تیم در دور نهایی حضور خواهند داشت که ۱۳ تیم از جمله ایران پیش از این جواز حضور در این مرحله را به دست آورده‌اند و برای تعیین تکلیف ۱۱ تیم باقیمانده مسابقات در ۶ گروه اواخر خردادماه شروع می‌شود.

۶ تیم اول گروه‌ها و پنج تیم برتر دوم به همراه چین، استرالیا، ایران، عراق، ژاپن، جمهوری کره، لبنان، عمان، قطر، عربستان سعودی، سوریه و امارات متحده عربی و ویتنام در دور نهایی حضور خواهند داشت.

اخبار داغ 

تغییر مسیر استقلال با جواد نکونام؛ از آبی ایتالیایی به استقلال لالیگایی استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال آسیا جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان با ایجاد بندر خشک کریدور آسیا - اروپا را به هم متصل می‌کند

تین نیوز

گرجستان کشوری در مرکز قفقاز در امتداد دریای سیاه است و به عنوان یک مقصد کلیدی در حال رشد می تواند آسیای مرکزی و ترکیه را به هم متصل کند و خدمات مقرون به صرفه و کارآمد ی ارائه کند .

 

به گزارش تین نیوز، بر اساس امضای توافقنامه بین گروه ویلهلمسن نروژ ، شرکت حمل و نقل AD Ports Group امارات و شرکت سرمایه گذاری Inveco LLC گرجستان بندر خشک تفلیس که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ میلادی عملیاتی می شود ، به عنوان یک مرکز لجستیک محور در امتداد کریدور میانه بین آسیا و اروپا فعالیت خواهد کرد .

بندر خشک تفلیس که در حال حاضر مراحل اجرایی را می گذراند قرار است به عنوان یک مسیر تجاری در حال ظهور مراکز تولیدی غرب آسیا را به بازار های مصرف در اروپا ی شرقی متصل کند .

بر اساس این گزارش بندر خشک تفلیس به منظور تسهیل ورود و خروج و ترانزیت کانتینر های کشور های منطقه ای ، وسایل حمل و نقل و کالا های مختلف طراحی شده که در این بندر امکانات یکپارچه ای مانند ایستگاه حمل و نقل کانتینری ، انبار ، پارکینگ ویژه خودرو همراه با خطوط ریلی که از سمت غرب به بنادر پوتی و باتومی گرجستان و از سمت شرق به آذربایجان منتهی می شود ، آسیا و اروپای شرقی را به هم متصل کند .

«کاپیتان محمد جمعه الشمیسی» مدیر عامل گروه AD Ports Group در این زمینه گفت : گرجستان کشوری در مرکز قفقاز در امتداد دریای سیاه است و به عنوان یک مقصد کلیدی در حال رشد می تواند آسیای مرکزی و ترکیه را به هم متصل کند و خدمات مقرون به صرفه و کارآمد ی  ارائه کند .  

«جمال اینایشویلی» ، مدیر عامل گروه Inveco LLC گرجستان نیز در ادامه افزود : خوشحالم که مذاکرات با AD Ports Group با موفقیت به سرانجام رسید و مشارکت گروه AD Ports Group اجرای موفقیت آمیز بندر خشک تفلیس را تضمین می کند ، زیرا در زمینه عملیات بندری و امکانات لجستیکی تجربۀ ارزنده ای دارد و ما از این بابت برای همکاری بیشتر امارات و گرجستان تلاش می کنیم .

«نیل دی روش» ، رئیس گروه خدمات بندری ویلهلمسن گفت : گرجستان برای مدت طولانی بازار مهمی خواهد بود و توسعه بندر خشک تفلیس که یک پروژه اساسی برای توسعه کریدور تجاری بین دریای خزر و دریای سیاه بود در مسیر جدید به عنوان کوتاهترین مسیر بین آسیا و اروپا در نظر گرفته می شود و انتظار می رود رشد قابل توجهی در جابه جایی کانتینر داشته باشد .  

به هرحال وجود بندر خشک تفلیس مزایای قابل توجهی برای مشتریان فراهم می کند .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • گرجستان با ایجاد بندر خشک کریدور آسیا - اروپا را به هم متصل می‌کند
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی