Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الشرق الاوسط، نخست وزیر موقت لبنان در سخنانی تاکید کرد: از زیربار مسئولیت شانه خالی نمی کنم اما برای تصدی نخست وزیری، شرط های خاص خود را دارم که شخصی نیستند بلکه برای نجات کشور است،.

وی گفت: مهمترین شرط های من برای تصدی نخست وزیری، تصویب اصلاحات و طرح بهبود مالی و قرار دادن بخش برق روی ریل نوسازی و بازسازی است و در غیر این صورت، به دیگر نامزدها برای تصدی پست نخست وزیری فرصت داده می شود که البته کم هم نیستند و عده ای هم نماینده مجلس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجیب میقاتی اعلام کرد که نخست وزیر متولیِ مدیریت بحران و گسترش آن در کشوری که در آستانه فروپاشی کامل است، نخواهد بود.

وی افزود: بحران کشور مستلزم همگرایی همگانی برای نجات آن به جای درگیری های بیهوده ای است که تلاش ها برای خارج کردن کشور از بحران بی سابقه را دچار مشکل می کند.

میقاتی تاکید کرد: ما باید خودمان به یکدیگر قبل از روی آوردن به جامعه بین المللی کمک کنیم.

گفتنی است که آمریکا که لبنان را به ورطه بحران اقتصادی و اجتماعی می برد، پس از پایان انتخابات پارلمانی همچنان به سیاست فروپاشی مالی لبنان ادامه می‌دهد. اگرچه در دوران انتخابات شاهد آرامش نسبی بودیم اما بعد از انتخابات بحران‌ها تشدید شدند. باعبور از انتخابات دلار دوباره روند صعودی گرفت، بحران صف نان و گندم، قیمت سوخت، بحران برق، تعطیلی کارگاه دیرعمار و بسیاری از بحران‌های دیگر که برمردم لبنان تحمیل شده است.

کد خبر 5507626

منبع: مهر

کلیدواژه: نجیب میقاتی لبنان نخست وزیری لبنان ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی فلسطین جو بایدن ترکیه عربستان سعودی ایران اتحادیه اروپا عراق جنگ اوکراین خورشید بی غروب سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر شانه تخم مرغ چند؟

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت تخم مرغ شانه‌ای

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت تخم مرغ دو زرده

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

خواص تخم مرغ

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انوع گوشت، یک چهارم انواع مغز‌ها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذا‌های مورد علاقه سفره‌های ایرانی است که در وعده‌های مختلف هم می‌توان استفاده کرد.
تخم مرغ بیشتر در صبحانه‌ها و میان وعده‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند با پروتئین سرشار، مواد معدنی و وتیامین‌های فراوان به افزایش سلامتی کمک کند و حتی از برخی بیماری‌ها نیز پیشگیری کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

tags # تخم مرغ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است