Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا،سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر کشورمان: تیم استرالیا غافلگیرکننده ظاهر شد، اما بازیکنان ایران قابلیت‌های بالایی دارند و می‌توانند بهتر هم بازی کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل استرالیا به میدان رفت و با حساب سه بر صفر (25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 16) به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مورد پیروزی مقابل استرالیا، گفت: با توجه به اینکه اولین بازی رسمی تیم ایران بود، بازیکنان مقداری استرس داشتند، اما بعد با راهنمایی کادر فنی و تلاش خودشان، توانستیم بازی را ببریم.
میترا شعبانیان افزود: موقع گرم کردن فکر نمی‌کردیم استرالیا خیلی خوب بازی کند، چون خیلی روی تور گرم نکردند و اسپک‌های نمایشی نزدند، اما در بازی بهتر شدند و تیم ایران را غافلگیر کردند. با شروع بازی بازیکنان تاثیرگذارشان را شناسایی کردیم و با هماهنگی روی تور، دریافت‌های اول و طراحی حمله توانستیم نتیجه را سه بر صفر به سود خود کنیم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، تاکید کرد: می‌توانند بهتر از این ظاهر شوند، چون قابلیت‌های آن‌ها را دیده‌ام، اما با توجه به شرایط سالن، استرس و جو رسمی مسابقات خوب بودند.
شعبانیان در مورد ارزیابی خود از دومین دیدار ایران مقابل تایلند، گفت: خوشبختانه فردا بازی نداریم و می‌توانیم بازی تایلند را ببینیم. صف آرایی در برابر تیم تایلند راحت نیست، چون تیم خوبی دارد، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران

 به گزارش تابناک، امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان ۷ داوری هستند که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمینار داوران بین المللی فوتبال آسیا دعوت شده اند.

این داوران در سال ۲۰۲۳ در لیست داوران بین المللی فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند. موعود بنیادی‌فر از این جمع به تازگی دیدار پایانی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا میان ژاپن و ازبکستان را سوت زد.

علیرضا فغانی داور ایرانی به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این سمینار حضور پیدا می‌کند که انتظار می‌رود در این سمینار در جمع داوران ایرانی حاضر شود.

علیرضا فغانی یکی از شانس‌های قضاوت در جام جهانی پیش رو است. او بعد از اینکه از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد، در لیست داوران بین المللی فوتبال استرالیا قرار گرفت و در جام ملت‌های دوحه به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این بازی‌ها سوت زد. 

در این سمینار ۴ روزه آخرین تغییر و تحولات داوری به گوش داوران بین المللی فوتبال آسیا خواهد رسید. هم چنین قرار است آن‌ها صحنه‌های مهم داوری در جام ملت‌ها و هم چنین بازی‌های بین المللی را مرور کنند.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا