Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد لرستان از صدور مجوز استاندارد برای 10 وسیله تفریحی در استان خبر داد.

به  گزارش   خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛ مرضیه قنبریان  در این خصوص ، اظهار کرد : در راستای نظارت بر استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در مراکز تفریحی اعم از شهربازی، پارک و زمین بازی، برای 7 وسیله ترامپولین، سازه بادی، سرسره فلزی، کشتی، چرخ و فلک، گردونه، و یوروبانجی مستقر در شهربازی ولایت شهرستان پلدختر، مجوز استاندارد یک ساله صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هم چنین صدور سه مجوز استاندارد برای وسایل بازی ترامپولین در پارک شهید بهشتی بروجرد، کشتی در بوستان نماز بروجرد، و ترامپولین در شهربازی الیگودرز انجام گرفت.

مدیرکل استاندارد استان تصریح  کرد: انجام بازرسی های ادواری و مراقبتی توسط شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده، در طول مدت اعتبار یک ساله مجوز، الزامی است و علاوه بر آن بهره بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهد.

او بیان  کرد: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پرتال سازمان ملی استاندارد ایران، نسبت به ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام نمایند تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت های بازرسی همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند تا ایمنی و سلامت استفاده کنندگان، به ویژه کودکان تامین شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد مجوز تفریح مجوز استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف چهار تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد