Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:24:13 GMT

محبوب ترین هتل های کیش

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۴۹۳۳

محبوب ترین هتل های کیش

هتل ایران کیش چند ستاره دارد؟

هتل بین‌المللی ایران کیش یک هتل‌ پنج ‌ستاره در جزیره و اقامتگاهی بسیار لوکس و راحت، با موقعیت مکانی عالی است. از جاهای نزدیک به این هتل می‌توان به اسکله‌ی تفریحی، پارک شهر و کارتینگ کیش اشاره کرد. مراکز خرید سارینا، رویا مال و مروارید با کمی پیاده‌روی قابل دسترسی هستند. هتل ایران دارای محیطی آرام و واحدهای اقامتی عالی با دکوراسیون زیبا است و اتاق‌های دلباز با چشم‌انداز جذابی که رو به دریا یا جزیره دارند، شما را غرق در آرامش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتاق‌دارای سیستم کنترل دمای هوا، تلویزیون هوشمند، سرویس چای و نسکافه، مینی‌بار، تختخواب‌های استاندارد، مبلمان شیک، صندوق‌ امانات و لوازم ‌بهداشتی هستند.

اتاق‌های هتل ایران دو گونه‌اند: استاندارد و وی‌آی‌پی که یا دارای دو تخت تک نفره هستند و یا برای زوج‌ها یک تخت دونفره تعبیه شده است. برخی از اتاق‌ها نیز دارای سه تخت بوده و سوئیت‌های یک‌خوابه‌ی چهارتخته نیز برای خانواده‌ها طراحی شده است. هتل دارای باشگاه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، رستوران و کافه، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی ‌سرویس و خشک‌شویی است و امکان اجاره‌ی خودروهای لوکس بدون راننده نیز وجود دارد.

هتل داریوش خاص و متفاوت است

هتل داریوش در شمال کیش با معماری ویژه‌اش شبیه به موزه‌ای از فرهنگ و تمدن ایران باستان است.  هتل داریوش دارای 184 واحد اقامتی اعم از اتاق و سوییت است و برخی از این اتاق‎ها به صورت کابانا هستند، یعنی اتاق‌هایی واقع در طبقه‌ی همکف با پنجره‌های سرتاسری که چشم‌اندازی به دریا و یا باغ دارند. این هتل که به یادبود تخت جمشید، مهم‌ترین بنای عظیم و یادگار تاریخی ایران ساخته شده است، خودش می‌تواند یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره به حساب بیاید. هتل بزرگ داریوش کیش بازسازی تاریخ و احترام به بزرگ‌ترین نماد تمدن مردم ایران است. در ساخت هتل از الگوی کاخ‌های آپادانا و تچر در تخت جمشید استفاده شده و تندیس‌ها، ستون‌ها و سنگ‌نگاره‌های محوطه و داخل عمارت توسط بهترین معماران و پیکرتراشان ایرانی ساخته شده‌اند. هتل داریوش کیش، دارای امکانات زیادی از جمله‌ی مجموعه‌ی آبی، دریاچه‌ی اختصاصی، چند زمین ورزشی و رستوان‌های بسیار جذابی است که شما را به گذشته‌ی پرشکوه ایران باستان می‌برد. کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه عبارتند از:

رستوران آپادانا که طراحی مجلل از کاخ آپادانا و تخت جمشید را دارد،
رستوران پاسارگاد: با طراحی برگرفته از کاخ پارسه و تچر به زیبایی و به صورت سه بعدی با سنگ‌تراشی‌های بسیار دیدنی
کافی شاپ آتوسا: با حال‌وهوای ایران باستان
کافی شاپ استخر: واقع در کنار استخر زیبای هتل
سالن تشریفات ویژه (لانژ): پذیرایی عصرانه با انواع شیرینی‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر، میوه و تنقلات.

هتل آرامیس، چهارستاره و لوکس

هتل آرامیس یک هتل چهار ستاره با خدمات عالی است که اقامتی بسیار به یادماندنی را برای شما رقم می‌زند. این هتل دارای اتاق‌های دو ‌تخته‌ی توئین با دو تخت یک ‌نفره، اتاق‌های دبل با یک تخت دو‌نفره و اتاق‌های سه و چهار‌تخته است که مناسب اقامت برای هر گروه خانوادگی است. هتل آرامیس دارای یک رستوران اصلی هتل است که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. علاوه بر این در سفره‌خانه‌ی هتل با انواع غذاهای سنتی ایرانی از مهمانان علاقمند به این مدل غذاها پذیرایی می‌شود. هتل دارای یک کافی‌شاپ در دو قسمت داخلی و خارجی در فضای باز هم هست که برای ساعات خنک روز بسیار مناسب است.

هتل آرامیس اینترنت پرسرعت را در تمام مکان‌ها به شما ارائه می‌دهد، پارکینگ و خدمات ترانسفر فرودگاهی در صورت هماهنگی در اینجا وجود دارد. خدمات خشک‌شویی، اتاق جلسات کاری و اداری و راهنمای گردشگری نیز در این هتل وجود دارد. هتل آرامیس هتلی چهار‌ستاره واقع در قلب جزیره کیش است. از موقعیت مکانی هتل آرامیس بهره برده و با نزدیک به بودن به مراکز خرید رویا مال، پانیذ مال و پردیس 1 و 2، از خرید خود نهایت لذت را ببرید. این هتل را از طریق فلایتیو رزرو کنید و تجربه‌ی اوقات خوش خود را در سایت برای ما بنویسید.  

هتل سورینت صدف، با معماری زیبا

هتل چهار ستاره‌ی صدف یکی از هتل‌های بسیار جذاب کیش است که در  ساختمانی ۲ طبقه قرار دارد. این هتل دارای ۵۵ باب اتاق و سوئیت با دکوراسیون زیبا است. یکی از چیزهای منحصربه‌فرد این هتل، یک سازه‌ی جذاب به شکل کوهی با ارتفاع ۲۷ متر است که آبشارهای عظیم و زیبایی دارد و ایستادن کنار آن احساس قرار گرفتن در طبیعت را ایجاد می‌کند. دسترسی از هتل صدف به مرکز خرید شارستان و مروارید بسیار آسان است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هتل صدف کیش دارای تنوع زیادی هستند و یکی از ویژگی‌های هتل‌ صدف، داشتن اتاق‌های یک ‌تخته است که کمتر در هتل‌های کیش پیدا می‌شود. علاوه بر آن، اتاق‌های دو تخته، با 2 نوع تخت دبل (تخت دونفره) و توئین (2 تخت تک‌نفره) به همراه اتاق‌های سه ‌تخته و اتاق‌های چهار تخته‌ی در هتل سورینت صدف کیش برای رفاه حال شما مسافران عزیز تعبیه شده‌اند. کارکنان هتل صدف بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد بوده و خود اتاق‌ها نیز دارای امکانات مناسبی هستند که اقامت شما را بسیار خوش‌آیند و دلپذیر می‌کند.

در هتل شایان اقامتی عالی داشته باشید

هتل شایان کیش در یکی از بهترین منطقه‌های جزیره و در نزدیک اسکله‌ی قدیمی قرار دارد. موقعیت این هتل به گونه‌ای است که دسترسی بسیار راحتی به مراکز تجاری مهم و مناطق گردشگری کیش دارد. اسکله‌ی تفریحی روبه‌روی هتل و مراکز خرید پردیس، مریم، مروارید و مرجان، به علاوه‌ی کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، ‌ایستگاه دوچرخه‌سواری و کلوب ورزشی آبی و بولینگ مریم در نزدیکی هتل شایان هستند. در اتاق‌های هتل تهویه‌ی ‌مطبوع، اینترنت، تخت‌های استاندارد، مبلمان، تلویزیون، یخچال و غیره وجود دارد. اتاق‌های هتل بامنظره رو به جزیره یا دریا به صورت دو، سه و یا چهار تخته در داخل هتل وجود دارند. سوئیت‌های ساحلی هتل شایان نیز در فضای بیرونی هتل با فاصله‌ی 50 متری از ساختمان و نزدیک به ساحل قرار گرفته‌اند. 

منبع: فارس

کلیدواژه: کیش هتل اقامت جزیره هتل آرامیس هتل داریوش هتل دارای هتل شایان اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب

اطلاعات منتشر شده در سایت کدال سازمان بورس نشان می‌دهد تولید و فروش پژو کاهش یافت.

به گزارش اقتصادنیوز، تولید گروه پژو در فروردین ۱۴۰۳ به نسبت مدت مشابه سال گذشته با افت حدود ۴۰ درصدی همراه شد تا زنگ خطر برای تولید این خانواده محبوب خودرویی به صدا در آید. تولید گروه پژو در فروردین امسال حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ دستگاه ثبت شد این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته ایران خودرویی‌ها نزدیک به ۱۸ هزار دستگاه انواع پژو را در خطوط تولید خود تکمیل کردند.

آبی‌های جاده مخصوص در فروش گروه پژو نیز افت حدود ۱۱ درصدی را در بازه زمانی یاد شده در کارنامه ثبت کردند.

بررسی آمار فروش ایران خودرویی‌ها نشان می‌دهد این خودروساز طی فروردین ۱۴۰۳ بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه پژو برای متقاضیان فاکتور کرده است.

آمار فروش گروه پژو در سال ۱۴۰۲ از فروش حدود هشت هزار و ۴۵۰ دستگاه انواع پژو حکایت می‌کند.

با توجه با اتفاق‌هایی که برای پژو پارس در سال گذشته افتاد به نظر می‌رسد بخشی از این افت تولید و فروش گروه پژو مربوط به پژو پارس باشد.

علاوه بر پژو پارس شاهد هستیم که ایران خودرویی‌ها تولید پژو ۲۰۶ را هم به طور کامل متوقف کردند.

آن طور که مشخص است آبی‌های جاده مخصوص در گروه پژو تمرکز خود را روی خانواده پژو ۲۰۷ قرار داده‌اند.

مدیران ایران خودرو به طور شفاف مشخص نکرده اند که تولید پژو پارس تنها تا پایان بهار ۱۴۰۳ ادامه پیدا می‌کند یا اینکه با توجه به مجوز افزایش قیمت تولید این خودرو همچنان در دستور کار قرار خواهد داشت.

چنانچه تولید خانواده پژو پارس ادامه دار نباشد و تنها خانواده خودرویی که آبی‌های جاده مخصوص تولید آن را ادامه می‌دهد پژو ۲۰۷ باشد باید گفت که دیگر گروه پژو بخش بزرگی از کیک تولید و فروش این خودروساز را به خود اختصاص نخواهد داد.

چنانچه این اتفاق بیفتد باید دید ایران خودرو ظرفیت از دست رفته پژو را چگونه با سایر محصولاتش پُر خواهد کرد.

سیگنال ارسال شده از سوی اطلاعات کدال این خودروساز به بازار می‌تواند روی قیمت گروه پژو اثر گذاشته و نمودار قیمت‌ها را صعودی کند.

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!