Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرایند رسیدگی به درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی کشور از سوی دانشگاه‌ها از امروز ۱۶ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه "انتقال و مهمانی" دانشجویان علوم پزشکی از ۲۰ فروردین ماه فعال شد. دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی می‌توانستند از طریق وب گاه اینترنتی و تابلو‌های اعلانات دانشگاه به دانشجویان نسبت به ثبت درخواست رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال و مهمانی دانشجویان بر اساس داده‌های زمانی مشخص و با رعایت موضوعات مورد تاکید در بخشنامه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ و شرایط مصوب، مطابق آیین نامه‌های آموزشی شورای عالی برنامه ریزی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت بهداشت تاکید کرد؛ در صورتی که این سامانه در برخی از دانشگاه‌ها فعال نباشد از پذیرش هر گونه مکاتبه و ارجاع دانشجویان به وزارت بهداشت در خصوص انجام انتقال یا مهمانی خارج از سامانه مذکور خودداری خواهد شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال دانشجویان متقاضی مهمانی و یا انتقال طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی انجام خواهد شد.

بر اساس جدول زمان بندی سامانه "انتقال و مهمانی" دانشجویان، ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبدا و بارگذاری مدارک که از ۲۰ فروردین شروع شد تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه داشت.

همچنین مهلت بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه‌های مبدا و ویرایش توسط دانشجویان نیز از یکشنبه اول خرداد آغاز شد و روز پنجشنبه ۱۲ این ماه پایان یافت.

در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان توسط دانشگاه مبدا، از امروز دوشنبه ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد و تا روز ۵ شنبه ۱۲ تیر ماه ادامه دارد.

همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص درخواست دانشجویان متقاضی توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط آن‌ها نیز از روز شنبه ۱۸ تیر ماه آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه ۲۰ این ماه ادامه دارد.

در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان متقاضی برای انتقال و مهمانی توسط دانشگاه مقصد نیز مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نقل و انتقال دانشجویان دانشجویان علوم پزشکی آیین نامه اجرایی دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی توسط دانشگاه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­حوریه محمدی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود: امروز به مناسبت روز استاد و گرامیداشت مقام شامخ اساتید و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه‌های علوم پزشکی مراسم برگزار می‌شود، و علاوه بر هفدهمین جشنواره شهید مطهری، جشنواره بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی و ششمین جشنواره ایده‌های نوآورانه دانشجویی­ در روزهای­ دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود. وی ادامه داد:­ تقدیر از اساتید نمونه براساس شاخص‌های­ ارزیابی و فرایند‌های دانش‌پژوهی­ به همت اساتید و مدیران حوزه آموزش طرح‌های خلاق و نوآورانه در زمینه آموزش اجرا می‌شود که اینها وارد یک مرحله دانشگاهی را می‌گذرانند، داوری می‌شوند و به دبیرخانه کشوری می‌آیند. محمدی اظهار کرد: داوری در حوزه های­مدیریت کلاس و بحث یاددهی، یادگیری الکترونیک، محصولات آموزشی، برنامه‌ریزی درسی­ و مدیریت آموزشیدر شش مرحله داوری در دبیرخانه­ به صورت حضوری و بعضی از مراحل به صورت مجازی با حضور خبرگان و­ اساتید صاحب‌نظر­ انجام می‌شود. دبیر هفدهمین دوره جشنواره کشوری شهید مطهری افزود:­امسال ۱۹۶ فرایند از دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری‌هایی که انجام شد از ۲۰ فرایند امروز تقدیر می‌شود. محمدی گفت: فرایند‌های دانش‌پژوهی فرایند‌هایی هستند که براساس اصول علمی و مبتنی بر شواهد علمی در دانشگاه‌ها اجرا می‌شوند که هم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم، افزایش بهره‌وری را داشته باشیم و ایجاد انگیزه کند. وی ادامه داد: امسال تلاش کردیم­ داوری‌ها را کیفی‌تر کنیم­ ­و­ ­معیارهایمان را عملیاتی‌تر در نظر بگیریم و می‌خواهیم که واقعاً این فرایند‌هایی که اجرا شده تداوم داشته باشد در دانشگاه‌ها که بتوانیم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم. محمدی بیان کرد: امسال به مناسبت بیست و پنجمین همایش ۲۵ سوال کلیدی­ در مراسم افتتاحیه به اعضای حاضر در صحنه و مسئولان فرهنگ‌های تخصصی‌مان مطرح می‌شود تا عصر پاسخ‌های عملیاتی و کاربردی دریافت شود. وی افزود: در کنار این رویداد‌ها رویداد دانشجویی را هم داریم، ­ دانشجویان­ یک رویداد جانبی دو روزه را دارند که خودشان مدیریت می‌کنند و کارگاه و سمپوزیوم‌ها و نشست‌ها و ایده‌هایی که دارند می‌آورند و این رابطه دو طرفه شکل می‌گیرد که هم دانشجویان مشکلات و مسائلی که ممکن است اساتید با آنها در ارتباط باشند و درک کنند و هم اساتید ببینند که دانشجویان چه نیاز‌هایی دارند.

دیگر خبرها

  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم