Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست. بانک ملت اطلاعات و صورت های مالی منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ را منتشر کرد که بر این اساس، سود خالص هر سهم این بانک با ۶۶ درصد رشد به ۷۶۱ ریال رسیده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک که با نماد وبملت و سرمایه 207 هزار میلیارد ریالی از بانک های فعال در بازار سرمایه کشور محسوب می شود، در پایان سال 1399 معادل 458 ریال سود خالص تعدیل شده اعلام کرده بود که این رقم در پایان سال 1400 به 761 ریال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سود خالص بانک ملت در پایان سال ۱۴۰۰ با ۶۶ درصد افزایش نسبت به پایان سال ۱۳۹۹ به ۱۵۸ هزار میلیارد ریال رسیده است. در عین حال، خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری وبملت در پایان سال گذشته بیش از ۲۹۷ هزار میلیارد ریال اعلام شده که نسبت به سال ماقبل، ۳۳ درصد بیشتر شده است.
خالص درآمد کارمزد بانک ملت نیز در مقطع پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۲۷ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ حدود ۱۱۱ درصد رشد را نشان می دهد.

این گزارش حاکی است، جمع درآمدهای عملیاتی وبملت در پایان سال مالی گذشته به بیش از ۴۶۵ هزار میلیارد ریال و جمع دارایی های آن به بیش از ۱۰ میلیون میلیارد ریال افزایش یافته است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار میلیارد ریال پایان سال سود خالص بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد